Hallo,
Nou iedereen die met smart op het bericht zit te wachten dat Bas geplaatst is (de teckel van hoge leeftijd waar Maud over schreef) moet ik echter teleurstellen. Het kan nog wel even gaan duren…
Ik had een telefoonnummer gekregen waar de betreffende mevrouw te bereiken zou zijn vandaag… Maar nu is ze in bespreking en zal mij aan het eind van volgende week terug bellen…. Ja…. Kan dus nog even duren eer dat er schot in de zaak gaat zitten.
Ik heb met de tussenpersoon gesproken en haar op de hoogte gebracht. Zij raadde me aan om het morgen nog een keer te proberen gewoon… Okeee, doen we dat… En dan zouden zij maandag als ze Bas weer voor de uitlaat service gingen halen even kijken of de mevrouw zelf ook in het pand aanwezig zou zijn en dan even terloops trachten te vragen of er al een gesprek tussen mij en die vrouw had had plaatsgevonden….
Ze vermoeden dat de mevrouw eerst haar zoon wil spreken eer ze iets besluit…Is natuurlijk ook heel goed mogelijk… Hoe dan ook…. Ik zei al, jongens, ik zou jullie adem er niet op in gaan houden over eventuele berichten dat het hondje geplaatst is… Want dat kon nog wel eens een tijdje in beslag nemen.
Ik ga even zitten balen… Maar hou jullie op de hoogte.
Groetjes,
Gandr & beestjes