SOS SOS SOS

• marjolein

al sinds donderdag zwerft er een klein wildkleur mannetje genaamt mozes over straat (omgeving rotterdam)

hij is gecastreerd en heeft een van zijn achterpoten een jaar geleden gebroken

hij komt uit de opvang van Ferrets Friend Forever en was geplaatst bij iemand

waarschijnlijk heeft het speelende nichtje het hok open gedaan en is mozes van 2 hoog naar beneden gevallen

help alsjeblieft! ik ken dit mannetje ook persoonlijk

word er een fretje gevonden die op mozes lijkt laat het me alsjeblieft horen

ook telefoon nummers en/of andere hulp is welkom

een foto van mozes is op te vragen bij ferretworld6@hotmail.com

groetjes (radeloze) marjolein

• ineke a

Hoi Marjolein,

welk deel van Rotterdam, woon zelf in Hillesluis. Groet, Ineke A

• Lara

Sorry, ik woon niet in Rotterdam, maar wil je gewoon heel veel succes wensen met de speurtocht.

Lara

• marjolein

mozes is gelukkig weer terecht

een paar straten verderop heeft hij gelogeerd tussen nog veel meer andere fretjes

er is geweldig goed voor hem gezorgt gelukkig (al ben ik vreselijk blij dat hij nu weer thuis is)

verder nog een klein leuk nieuwtje saru een van mijn fretjes is vader geworden (die hele donkere fret) van een nestje met meer dan 8 zwartneuzige en donkere pups

dus ik ben een klein beetje oma nu

groetjes marjolein en de monsters

• Jennifer)

Wat een heerlijk bericht! Ik zag je oproepje op hart voor dieren en vond het toch wel zo'n rot idee, zo'n klien mannetje helemaal alleen op straat.

Maar zo te horen had hij het gelukkig helemaal niet slecht!

Ben blij dat hij weer terecht is en gefeliciteert met je kleinkindertjes!