Ik kom om in de konijnen

• Kim

We zijn weer gezwicht! Dit weekend zijn er 2 grote langoorkonijnen bij gekomen. Nu zitten we op een totaal van 7 konijnen. Zaterdag hebben we er 1 meegenomen uit de dierenwinkel. Dit konijn hebben de vorige eigenaars na een half jaar terug gebracht omdat hun kind van 3 bang was. Wij hebben dat beest toen meegenomen, en thuis kwamen we achter de ware reden waarom hij is weggedaan…..hij is zo hitsig. Ik heb hem nog geen een keer normaal kunnen aaien, als ik de kamer binnen kom staat het konijn en zijn piepie overeind, en dan buk ik om hem te aaien, en dat wil hij alleen maar wippen. Conclusie: castreren die hap. Dit is echt geen doen.

Zondag gingen we naar mijn schoonouders, en daar was ook een kennis van hun. Zij heeft een zus die van de week op de markt een konijn gered had, want de eigenaar ging hem echt opeten. Haar zus had geen ruimte voor het beest dus gin ghij naar haar toe. Zij heeft opzich wel ruimte, maar zij heeft ook 1 bull mastif en een boxer, die dus kwijlend lagen te wachten op een kans om het hok open te @!#$ en het konijn op te eten. Die hebben we dus ook meegenomen, alleen ik kom nu echt ruimte te kort en hokken. Dus meneer wordt gecastreerd en gaat samen met mevrouw lekker buiten zitten. Verder hebben we een paar weken geleden het konijn van mijn tante overgenomen, die was zo bang. De laatste 3 konijnen zijn echt reuzen. Dit moest ik effe kwijt.

• Lara

Heerlijke beestjes, maar wel een boel ;->

Super goed van je dat je de moeilijker k'nijntjes tenminste een kans geeft!

Groetjes,

Lara

• Gandr

Hai Kim,

Als ik het zo lees ga je al aardig dezelfde kant uit als mij toendertijd dat ik een knaagdierenopvang ben begonnen. Ging al net zo, en ook met cavia's. Als je overigens hokken zoekt… Ik denk dat ik wel weet waar je aan grote hokken kan komen. Ik weet niet of je in de buurt woont van Rotterdam? Maar daar is iemand in de omgeving die heeft een hele lading hokken en doet er niets meer mee. Als je meer wil weten moet je me maar even mailen oke?

Groetjes enne knuf voor de nijntjes,

Gandr & beestjes

• anita

mag ik heir ook op reageren want ik woon alleen in leeuwarden dus plas ik naast de pot ja ik hou het maar netjes he anders wordt ik ook verwijderd ahhaahha groetjes anita

enne als je inde buurt van leeuwarden een adrs weet met groyerkonijnenhkooien geef dan via een mail een brulletje ok thnsk alvast

Gandr schreef:

>

> Hai Kim,

> Als ik het zo lees ga je al aardig dezelfde kant uit als mij

> toendertijd dat ik een knaagdierenopvang ben begonnen. Ging

> al net zo, en ook met cavia's. Als je overigens hokken

> zoekt… Ik denk dat ik wel weet waar je aan grote hokken kan

> komen. Ik weet niet of je in de buurt woont van Rotterdam?

> Maar daar is iemand in de omgeving die heeft een hele lading

> hokken en doet er niets meer mee. Als je meer wil weten moet

> je me maar even mailen oke?

> Groetjes enne knuf voor de nijntjes,

> Gandr & beestjes