Spullen voor kattenpension

• esther

Hallo,

Binnen kort ga ik samen met een goede vriendin een kattenpension openen.

Hiervoor heb ik nog veel spulletjes nodig.

Wie weet groothandels waar ik kattenbakken, klimpalen, voerbakken, mandjes enz. kan kopen? Als ik dit via de reguliere dierenwinkels moet doen wordt dat veel te duur.

Voor de tips alvast bedankt!!!

Groeten,

Esther

• Gandr

Hoi Esther,

Wat je kan doen is bij een dierenzaak wel even vragen bij welke groothandel zij de spullen inslaan. Als het goed is kan je bij die groothandel dan ook een catalogus krijgen waar al hun spullen instaan.

Ook de dierenasielen maken gebruik van een catalogus.

Je zou natuurlijk ook zelf in het bedrijven gedeelte van de telefoongids kunnen kijken of je een voor jullie geschikt bedrijf kan vinden en die dan zelf vragen om een catalogus.

Veel succes,

Groetjes,

Gandr & beestjes

• esther

Hoi Gandr,

Bedankt voor je reactie. Alleen jou tips had ik al geprobeerd. Ik heb inderdaad in het verleden al bij dierenspeciaalzaken gevraagd waar zij hun spullen halen. Ik heb ook enkele katalogussen toegestuurd gekregen. Maar helaas kan ik niet rechtstreeks via deze betreffende groothandel bestellen omdat zij alleen aan dierenwinkels leveren. Ik kan wel bij die dierenwinkels tegen een gereduceerde prijs inkopen. Maar toch is dat weer meer als de inkoopsprijs. Tja, je kunt natuurlijk niet alles hebben. Ik zal dan van dat aanbod gebruik moeten maken.

Doei!

Groeten,

Esther