De eerste nacht was......... :-(((

• Gandr

Basje is een lieve hond hoor, daar niet van… Maar hij is verwend!!!!!!!!!!!!!

Aanvankelijk dacht ik nog hij kan lekker beneden blijven slapen… Vergeet dat idee dus maar weer snel. Hij begon te huilen…

Dus ik, tegen ALLE regels in naar beneden en hem naar boven gehaald en lekker op bed geïnstalleerd. (Ach het is de eerste nacht dus…)

Maar toen moest meneer zo nodig even achter de katten aan. En als dat niet werkt, nou dan gaan we gewoon blaffen want is er dan niemand die mij 's nacht ook even aandacht kan geven???

Met andere woorden, in totaal heb ik misschien anderhalf uur geslapen…

Eenmaal beneden vanmorgen moest ik even naar de toilet… Kom terug lagen er drie plasjes op me te wachten… Ja ja… Nou die maar gewoon opgedweild… Zit tenslotte niets anders op.

Maar als ik nu even niet met Bas bezig ben dan eist meneer aandacht door te blaffen. Dit vraagt om actie!!! LOL

Jullie begrijpen het al natuurlijk, deze jongen moet even grondig wat basis regels duidelijk gemaakt worden… LOL Zal wel lukken… Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes,

Een zeer slaperige Gandr & beestjes (Daaronder een zeer verdachte actieve teckel… LOL)

• Maud

Hoi Gandr,

gefeliciteerd met basje!!

Ik denk dat hij je als een soort eigendom ziet hihi, hij hoefde niet eens op je kussen te slapen?

groetjes Maud

• Christa Barto

He, dat klinkt bekend! Iedereen met een pup (en soms dus ook een volwassen hond) maakt zoiets mee!

In ieder geval: waanzinnig dat je het volgehouden hebt Gandr. Jouw wil om dit arme beest een beter leven te geven heeft de eerste vruchten afgeworpen. Ik weet zeker dat het jou lukt om Basje weer in het gareel te krijgen.

Gefeliciteerd met de eerste overwinning. De tweede zal echt wel volgen.

Ik wens je heel veel sterkte de komende nacht(en) en de buren ook.

Toch is het niet zo gek dat hij om aandacht vraagt, na zolang aan de kant gezet te zijn. Ik denk dat je daardoor meer geduld met hem zal hebben.

Geef hem een kusje en doe je best.

Welterusten voor vannacht. Ik hoop echt dat je er in slaagt om van Basje een nette oppassende en vooral 's nachts slapende teckel te krijgen.

Groetjes,

Christa

• margali

Hoi gandr, ik heb erg weinig tijd gehad afgelopen week, heb de hele affaire vluchtig kunnen volgen, maar weet één ding zeker: Basje is een bofkont, en jij bent een grote schat !

groeten

margali

• Rob

Hoi Gandr,

Het is allemaal nog erg wennen voor het beestje denk ik. En het zal heus wel snel weer beter gaan s'nachts. Ik hoop dus dat je snel weer rustig kan slapen s'nachts.

Groetjes Rob

• Channah

Hallo Gandr,

Ik sluit mij helemaal bij Margali aan!!!!

Groeten van Channah

• martine

hahahaha, ja leuk is dat he? Denk je een volwassen hond in huis te halen, heb je er net zo veel werk mee als met een pup. Weet precies hoe je je voelt….de laatste keer dat ik een fatsoenlijke nacht had is ook al erg lang gelden, grin. Sterkte!

martine

• Lara

Een goede start is het halve werk.

Ja, die Basje heeft het baasje al aardig getraind ;->

Veel plezier met deze slimme teckel,

Lara

• Sandra21

Ik wil je toch even vragen hoe jij dat kan betalen al die dieren in huis en hoe doe je dat als je overdag moet werken bijvoorbeeld, blijven alle dieren dan in de woonkamer of sluit je ze ergens op?

groetjes Sandra

• Bert

Hallo Gandr

Ik wens je een heel wat rustiger tweede nacht toe.

Zo te horen is het twijfelachtig of die wens uitkomt, maar het was goed bedoeld.

Ik heb er geen woorden voor hoe jij je inzet voor dit soort ‘gevallen’ en 'k heb er alle vertrouwen in dat je het voor elkaar krijgt met Basje.

Groeten, Bert