NOOD OPROEP

• Lidia

zijn er mensen die me willen helpen om mijn honden te herplaatsen? het zijn twee Cane Corso's met slechts twee problemen, dat zijn de vooroordelen van de mensen en het feit dat ze niet alleen kunnen zijn, ik heb ze nu 4 maanden en heb problemen met de politie gekregen omdat mijn buren klagen, de honden kunnen niet terug, ik zoek nu met spoed een nieuw tehuis voor hen, ze zijn erg lief en aanhankelijk zijn lief voor kind en dier. mijn buren zijn erg bang voor ze omdat ze het uiterlijk van een mastino hebben en de frustratie van minister brinkhorst die mensen bang maakt met zijn waanzinnige fokverbod!!!!!!!!

de honden zijn beslist niet agressief. het gaat om een gestereliseerde teef van 5 jaar en een gecastreerde reu van net 6.de reu is zwart-gestroomd en de teef is blauw(grijs) weet je een oplossing of iemand die ze eventueel een nieuwe kans wil geven mail dan of bel 06-29472538 afstand is geen bezwaar ik breng ze met alle liefde. Ik houd van de honden maar mijn situatie is onhoudbaar geworden, ik heb een ultimatum gekregen van 14 dagen!!!!!

Wie helpt ons?

• claudia groot

Dit is echt vreselijk voor je.

Als ik jou was zou ik even mailen naar dit adres vera@canecorso.nl

Zij herplaatst cane coros! Ik hoop dat ze jouw kan helpen.

groetjes van claudia

• Rob S

Bel de dierenverplaatsingsdienst bij jou in de buurt! Telefoonnummer kun je bij de dierenbescherming opvragen!

Rob S