Lara,
Ehm even ter verificatie… (Of hoe je dat ook schrijft LOL) maar is de poes begonnen met in huis plassen toen de eigenaren een weekje met vakantie waren gegaan zonder de kat? Zo ja is mijn vraag daarop weer, waren ze ervoor ook al eens een weekje weggegaan zonder de kat? En zo ja, had de kat dezelfde verzorgers??? Het klinkt mij namelijk verdacht veel in de oren als een vreemde manier van aandacht trekken van de kat. En het ergste is het is gelukt! Alles wordt weer netjes opgeruimt… En de nieuwe kat in huis heeft dit truukje ook snel doorgehad… Als ik erover nadenk moet ik zeggen dat het ergens op een bepaalde manier toch wel komisch is… Maar voor de eigenaren is het dus niet… Het heeft geen zin om de kat te bestraffen, daarodoor zal deze het alleen maar meer gaan doen. Het heeft geen zin om de kat met extra zorg te benaderen… Daar wordt het ook alleen maar erger van… Het beste is om de gedane zaken op te ruimen als de kat het NIET ziet! Want dat is het hem nou juist… Het is allemaal een beetje ingewikkeld om het uit te leggen… Anders zal ik je morgen (nu wordt het een beetje te laat) nog wel even mailen erover, oké?
Groetjes,
Gandr & beestjes