Protestemails

• frouke

Protesteer tegen het NIET enten van MKZ gevoelige dieren.

Via de site van www.geo.nl is de mogelijkheid om via de mkz informatiepagina een protest email te versturen die wordt doorgestuurd naar de drie instanties die zich nu bezighouden met het doden van gezonde dieren!

Doen en geef het door!

Het heeft zin want op het journaal hoorde ik al dat er werd gevraagd door die instanties om er mee op te houden want het belemmerde de communicatie met bv Brussel, nou en met Brussel hoeven ze nog maar één keer te communiceren en dat kan per telefoon….alleen maar doorgeven dat ze het daar kunnen bekijken en dat nederlanders het anders willen en doen!

• Channah

Hallo Frouke,

Zojuist heb ik de site van www.geo.nl: Gemeente Epe Online. Mooie site, maar lijkt mij niet de bedoeling, en hoewel er veel over Mond- en Klauwzeer opstond kon ik geen protestpagina vinden. Heb ik verkeerd gekeken?

Overigens zijn er meerdere pagina's waar je kunt protesteren: www.dierenbescherming.nl en www.dierenrequiem.nl

En maandag kan je in Den Haag gaan demonstreren: zie elders op dit prikbord.

Was je gisteren ook bij de stille tocht? Goed, hè, die opkomst!

Groeten van Channah

• Jocelin

Hallo Channah,

Ik moest ook even zoeken, maar je moet op de banner van MKZ-informatiepagina klikken en dan onder het hoofdje “steunbetuigingen”. Ik heb hem zojuist ingevuld.

Jocelin

• Channah

Bedankt, Jocelin! Ik ga meteen aan de slag!

Groeten van Channah

• margali

Ik probeerde het vanmiddag al, maar kon er niet op komen. Zal vanavond nogmaals een poging doen.

groet

margali

• Isolde

Bedankt voor de tip. Ik heb zojuist ook getekend.