actie Den Haag voor vaccinatie

• Marielle

Denken jullie nog aan het Binnenhof in Den Haag?

Hebben jullie gisteren op het journaal de video van die boer gezien, waarvan alle dieren, ook de kleine jonge diertjes van soms pas 2 dagen, eerst geënt worden en later afgeslacht (gedood)?

Jullie weten toch wat dat enten nu betekent?

Ik zet dit erop, omdat mijn nichtje, die afgestudeerd is aan de TU het niet eens snapte. Ze dacht: ze worden geënt en dan is het goed. Ieder dier, dat nu ingeënt wordt, wordt binnen vier weken dood gemaakt, omdat de Europese Unie het vlees van een geënt dier niet kan exporteren.

Dus kom op voor de rechten van het dier! Met z'n allen naar het Binnenhof op donderdag 29 maart vanaf 15.00 uur, zodat deze dieren niet meer afgemaakt worden, nadat ze al geënt zijn tegen mond- en klauwzeer.

• Marjorie

Tsjonge, ik was ook zo naief om te denken dat als ze eenmaal inge-ent zouden zijn, dat het dan “goed” was!

Wat afschuwelijk.Ik kan niet naar Den Haag, maar mail wel alle instanties plat, om zo toch een klein steentje bij te dragen

Marjorie

• Channah

Marielle, ik doe mijn best. Maar ik vrees dat het, in verband met mijn werk, voor mij niet mogelijk zal zijn om donderdag in Den Haag mee te demonstreren.

Ik was gisteren wel in Amsterdam bij de stille tocht. En ik doe echt alles wat in mijn vermogen ligt om onnodig afslachten van de dieren te voorkomen. Onder andere door er met iedereen over te praten, of ze dat nu willen of niet.

Groeten van Channah

• Marielle

Beste Channah en Marjorie,

Als jullie zelf niet kunnen komen, is dat natuurlijk heel jammer, maar willen jullie het tegen zoveel mogelijk anderen zeggen? Die kunnen misschien wel komen.

Wat goed van jullie, dat jullie al aan allerlei andere acties meedoen!

Groetjes, Marielle

• Bert

Hallo Marielle

Ik kan helaas donderdag geen vrij nemen, ben wel zondag geweest.

Ik hoop dat er zoveel mogelijk mensen gaan en anders lijsten tekenen, e-mails versturen, enz.

Het is inderdaad verschrikkelijk, veel mensen denken dat die noodvaccinatie de oplossing is, is het slechts uitstel van executie…

Groeten, Bert

• Vera.

Het is inderdaad verschikkelijk wat daar gebeurt. Ik moet donder5dag helaas naar school, anders was ik zeker heen gegaan. Ik hoop dat de MKZ snel onder controle is, en dat er niet meer dieren gedood hoeven te worden.

Vera&dieren.