volg onderstaande link,
Hier zijn toch eigenlijk geen woorden voor!!!
http://www.veluwsdagblad.nl/CDA/regioportal/1,2078,963__553932_,00.html
gr. Stef.
Mijn maag draait zich om en tranen schieten in mijn ogen. Dit is zo vreselijk onmenselijk! Je kunt er met je verstand niet bij dat ze op deze manier schitterende beesten ruimen! Het had makkelijk op een veel humanere manier kunnen gebeuren, maar nog beter het had NIET hoeven gebeuren!
De hele mond-en klauwzeer situatie maakt me misselijk, het idee dat wij het recht hebben dieren af te maken vanwege een vrij onschuldige virus-infectie.
Femke c.
Nee, er zijn inderdaad geen woorden voor. Ik had moeite om het te lezen en mijn maag draait om…Kan me nauwelijks voorstellen hoe Piet zich gevoeld moet hebben en nog voelt…12 jaar lang heeft hij voor deze dieren gezorgd.
Er is alleen 1 ding dat ik niet zo goed snap…Als ik door had gekregen wat die idioten van plan waren was ik toch echt voor mijn dieren gesprongen..over mijn lijk dat ze zo afgeslacht worden! Maar goed, waarschijnlijk was hij verlamd van ongeloof en verdriet…Wat zijn dat trouwens voor mensen die dat kunnen…onschuldige dieren afschieten. Die hebben toch een kronkel in hun hoofd?
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?