verzekering

• Elly

Hallo

Weet er iemand of men meerdere ziektekosten verzekeringen mag hebben voor je dier,ik heb er wel 1 maar deze vergoed nu ineens niet alles en omdat ik maar 1 jaar hoeft te betalen laat ik het maar gaan.

Ik dacht daarom dier&zorg erbij te nemen maar weet niet of dat wel mag,ik wil geen problemen hebben.

Groetjes Elly

• Gandr

Ik neem aan dat je in princiepe het beste verzekerd kan zijn met je dieren bij een maatschapij. Dit voornamelijk om onnodige verwarring te voorkomen.

Daarnaast is het bij dierenverzekeringen vaak het geval dat deze alleen die dingen verzekeren die eigenlijk niet vaak voorkomen. En als je dier al eens iets heeft gehad, dan valt hij daarmee voor een volgende keer mee buiten de boot, bijvoorbeeld, heeft je hond een geschiedenis op gebied van zijn knieschijven, dan zal dit niet meegenomen worden in de verzekering. Dit is gedaan om te voorkomen dat mensen met een dier dat een chronische aandoening heeft of een aangeboren afwijking misbruik gaan maken van de verzekering.

Daarbij wordt ook rekening gehouden met specifieke rasgebonden “defecten”zoals entropion of extropion bij rassen met veel rimpels als de Shar Pei of honden met lang haar zoals de bearded collie. Rugklachten worden niet meegenomen bij honden met lange ruggen waarvan bekend is dat deze sneller kans hebben hierop, zoals de teckel, basset enz.

In feite dus om het lange verhaal heel kort te maken, er zal eigenlijk geen enkele dierverzekering te vinden zijn die “alles” dekt.

Je dier moet wel in een perfecte staat van gezondheid verkeren wil je dat wel voor elkaar krijgen.

Ik hoop dat je hiermee iets meer te weten bent gekomen.

Groetjes,

Gandr & beestjes

• nell.

Hoi Elly

Ik heb mijn 2 honden en 2 katten verzekerd bij

dier&zorg. mijn éne hond z,n balletjes waren niet

ingedaald dus werd de operatie niet betaald.

maar dat wist ik het staat in de voorschriften

als je hond al iets heeft,bij de aanmelding

word dat niet betaald. ik kreeg wel betaald

wat een gewone castratie zou kosten.

dat vond ik netjes.

jammer genoeg heb ik al heel wat gebruik

moeten maken van m,n verzekering….

Maar tot nu toe geen problemen.

ik ben 4jaar verzekerd en krijg alles netjes betaald.

Groetjes nell

• esther

Dier en zorg is denk ik de beste verzekering die je kunt nemen. Als onderdeel van de Reaal groep (verzekeringen voor mensen) hebben ze dus een gezicht te verliezen als er problemen ontstaan. Het is toch ook onmogelijk om maar 1 jaar te betalen en dan 14 jaar verzekerd zijn!

Je kunt altijd nog een spaarrekening openen voor een huisdier. Zet je daar gewoon de maandelijkse premie op over. Wordt je dier nooit ziek heb je wel een leuk zakcentje op het eind.

Gr. Esther

• Job

Het is toegestaan om meerdere verzekeringen te sluiten voor je dieren. De vraag is alleen of het nut heeft. Over het algemeen vergoeden de verzekeringen bijna het zelfde en heeft daardoor ook de zelfde uitsluitinge.

De polis van dier&zorg is wel de meest uitgebreide, deze heeft alleen wel bepaalde uitsluitingen.

Mocht je meer informatie willen hebben stuur dan even een mailtje met je adres of telefoonnummer dan kan ik je meer informatie geven.

Groetjes,

Job