LACHEN!!!! Goede 1 april grap van Jamahl ;-)

• Gandr

Ik moet even iets delen met jullie hoor, kan het niet laten.

Jamahl die oude staff had vandaag zijn ex baasje behoorlijk tuk… Ze kwamen vandaag weer even langs om even te kijken hoe Jamahl het maakte enzo. Nou op een gegeven moment, het was zulk mooi weer, kwam het idee om met de honden lekker naar het veld te gaan. Ik koos voor de “IJsbaan” een groot veld dat nog wel drassig is maar wel leuk is voor de honden om even lekker te rossen.

Affijn aangekomen, Jamahl, Juno en Jessy lekker los. Bas nog niet, die is daarvoor nog net even te kort bij me en die vertrouw ik nog niet dat hij ook weer terug komt als ik hem roep… Blijft natuurlijk wel een teckel he LOL

Affijn, Jamahl vond een prachtige grote stok en crossde daarmee als een echte ietwat overbouwde hazewind lekker over het veld.

Op een gegeven moment werd het wel weer tijd om huiswaarts te keren. Jamahl werd geroepen, en die had dus echt zoiets van: “Zie maar dat je mij te pakken krijgt!” En ja hoor Ferry, het ex baasje van Jamahl, rende vrolijk achter Jamahl aan. Meer uit lol dan om ook echt Jamahl te vangen hoor dat wel. En het onvermijdelijke gebeurde, hij verloor een gymp in de modder… ÿén stap nam hij nog in de run met een bekousde voet en hinkelde daarna ietwat beschaamd terug om zijn gymp op te pikken, Jamahl met brede denkbeeldige grijns en de stok in de bek achterlatend… Maar hij had er nog niet genoeg van geleerd schijnbaar, want later ging hij weer vastbesloten achter de jolige Staff aan… En dit keer gleed hij op 1 knie… Weer ging hij ietwat beschaamd maar langs de kant staan. Jamahl heeft vandaag wel een goede 1 april ervan weten te maken hoor. Lekker he zo'n hond. Hij heeft de rest van de middag lekker liggen maffen, waarschijnlijk nog nagenietend over de stunts die hij zijn ex baasje nog heeft weten te leveren. En hij leek even vanmiddag zo op het veld niet eens zo heel oud meer…

Met een beetje mazzel gaan we morgen, ik en de vier doggies, lekker naar het strand. Kijken of we daar een stel meeuwen nog te slim af kunnen zijn, lol.

Groetjes,

Gandr en beestjes

• margali

Hoi Gandr, wat een kostelijk verhaal joh.

Leuk dat Jamahl bezoek krijgt van z'n vorige baasjes. Maar vooral heerlijk om te horen (en voor me te zien) hoe hij lekker met een stok tekeer kan gaan.

Leven kan soms echt heerlijk zijn, ook voor hem gelukkig.

Veel plezier op het strand vandaag

groet

margali