Zo schattig..

• Marielle

Gisteren zat ik lekker met de twee kleine caviaatjes Mira en Sheba op schoot, toen mijn kat Dinky van bijna 14 toch eigenlijk ook wel bij me op schoot wilde zitten. Dus okee, de cavia's schoven een stukje op en Dinky kwam ook bij me zitten. Mira zag haar kans schoon en ging onder Dinky liggen, alleen het kontje was nog zichtbaar. Ik vond het wel een beetje eng, maar Dinky, goedzak als ze is, vond het allemaal prima. Mira lag dus heerlijk warm onder zo'n grote mama… Zo schattig…

• Lara

Lijkt me heerlijk, zo'n stel op schoot…

Maar als ik zie hoe Jasmine en Moefassa met hun muisjes omgaan, dan probeer ik het toch maar niet!

Pakken en gelijk schudden, net als met een echte prooi. Binnen een week was de eerst muis al ‘dood’!

Nee, Mandy en Dandy zullen de katjes voorlopig niet zonder beschermde kooi ontmoeten!

groetjes,

Lara

PS Weet je wat ook leuk is? Twee cavia's en een lieve hond! Pepper vond mijn toenmalige caafjes wel wat eng, maar ach, als ze toch bij haar kwamen kon ze ze net zo goed even wassen. Mijn cavia's waren gek op haar lange haren (collie), maar hielden niet van de wasbeurt. Om de beurt sprongen ze als vlooien uit de vacht om zich uit te schudden ;->