bedankt

• heleen

Hoi allemaal, ik wil jullie bedanken voor de reacties die ik kreeg op mijn vraag over de borstkanker van mijn oudste hond. Daardoor hebben wij besloten om de hond te laten opereren om haar nog van een leuke en goede oude dag te laten genieten.Wij weten nu ook dat het nooit meer over gaat, maar daar dealen we wel mee op latere tijd.De operatie vind plaats op 17 april om 10.45uur moet ik haar brengen en blijf er bij totdat ze rustig slaapt en dan 'savonds weer lekker thuis.

• martine

Niet dat ik je van advies heb voorzien, maar in ieder geval heel veel sterkte dan!

martine

• Marielle

Goeie beslissing, denk ik. Ik heb niet actief advies gegeven, weet te weinig van honden, maar ik denk (na de verhalen gelezen te hebben) dat je de goede beslissing hebt genomen. Heel veel succes! En laat weten hoe het gaat!

groetjes,

Marielle

• Gery

Ik wil je er nog op wijzen dat omdat ze al wat ouder is je haar lekker warm moet houden als ze weer thuis is vlak na de operatie. Onze vorige hond werd ook nog op oudere leeftijd geopereerd en hij kwam maar niet goed bij. Het zakte seeds verder weg, heel gek. En ook eng. Ik heb toen opgebeld en ze zeiden dat ze voor de kachel moest en een kruikje, en ja hoor toen knapte ze op. Ze kunnen dan zich zelf niet warmen. Maar tegenwoordig hebben ze ook andere narcose, zei mijn dierenarts, maar toch zou ik er wel op letten. Veertien dagen geleden heb ik mijn hond laten steriliseren en thuis had ik de verwarming lekker warm, en een warm water zak in de mand met heel iets warm water. En een lekkere trui die ik over haar lag . Ze vond het heerlijk die warmte. Gery