Basje los... bibber... ;-)

• Gandr

Vandaag even met de honden naar het veld geweest. Dikke pret daar. Voor Jamahl had ik de twee stokken meegenomen. Nou dat was het helemaal hoor. Onderweg natuurlijk druk, want de honden waren al helemaal in voor een lekkere renpartij op het veld. Juno de bal, Jessy met zijn neus in de aarde, Jamahl aan de stok en kleine Bas… Tja die wilde ook wel meedoen. Maar omdat ik helemaal niets aan papieren heb om aan te tonen dat hij van mij is mocht hij weglopen vond ik dat best eng. Maar hij stond zo vrolijk mee te doen… Ik vond het echt zielig om hem aangelijnt te houden. Dus dan maar los. Gelukkig helemaal geen andere honden in de omgeving daar dus daar kunnen ze tenminste wel ongestoord rennen. Bas voorzichtig los gemaakt. Ik verwachtte dat hij het op een crossen zou zetten… Niet dus… Juno had inmiddels de tweede stok van Jamahl weten te pikken en had geen interesse voor de bal. Bas wel. Dus de bal gegooit. Blijft hij zitten. Slim hondje, baasje gooit de bal weg, mag ze hem ook zelf gaan halen LOL

Dus daarna maar weggerold. Bas nu er wel achteraan. En niet terug brengen he. Natuurlijk niet, vrouwtje gooide hem weg, ze wil hem vast niet meer hebben. Maar nee, ik dus weer terug pakken, hij was zo druk bezig die bal te slopen, dat is niet de bedoeling…

Bas volgde me overal waar ik ging, met of zonder bal, als ik me bewoog hij erachteraan.

Ik heb ook foto's gemaakt, nu maar hopen dat die gelukt zijn. Je kan het nooit weten met een digitale camera. Als de tijd ervoor is en de foto's gelukt zijn zal ik ze op de pagina zetten.

Tot zover de update over Bas en zijn vriendjes.

Groetjes,

Gandr & beestjes

• Christa Barto

Ja, dat gevoel ken ik. Luistert ie, komt ie terug, eet ie de bal niet op, wat is ie gewend?

Maar juich niet te vroeg. Het is hoogstwaarschijnlijk de nieuwigheid. Voor je het weet neemt ie misschien de kuierlatten.

Hou ons op de hoogte!

Groetjes!

Christa

• margali

Hoi Gandr,

de vorige baas van Basje moest eens weten…….

Basje heeft nog een en ander te leren zo te horen.

Hij is bij jou wat dat betreft in goede handen.

Aai voor je hele dierenspul

groet

margali