Hallo allemaal.
Ik zal jullie even op de hoogte brengen van mijn hond Brenda. Ik heb er vandaag weer mee bij de dierenarts gezeten, omdat ze vandaag heel erg slecht was.
Van morgen bij het opstaan zag ik het al, ze had verschrikkelijk veel pijn van haar whip-lash. Ze zakte nu konstant door een voorpoot en een achter poot heen en tijens het uitlaten stond ze eerst tegen een heg aan geleund en daarna tegen een lantaarn paal en later tegen mij. Ik heb even sorry gezegd tegen mijn andere bouvier dat hij maar weer mee moest naar huis omdat Brenda niet me verder kon. Ik heb hem later even goed alleen uit gelaten want hij moet toch zijn energie kwijt.Thuis weer gekomen lag Brenda te janken en te piepen en ik heb haar een pijn stiller gegeven in de hoop dat de pijn weer wat afzwakte, maar vanmiddag was dat nog niet het geval dus maar de dierensarts gebeld voor een afspraak en gelukkig konden we vanavond al komen. De arts zei dat de whip-lash erger geworden was en dat ze de nek erg aan het over belasten was. Dus weer zwaardere pijn stillers gehad en een prik in haar nek en volstrekte rust en geen riem maar een tuig. Nou loopt ze gelukkig nooit aan de riem, maar de tuig komt zodra ik hem heb gevonden. Ze ligt nu lekker te slapen en zo op het eeerste oog is ze nu rustig. Ik zal jullie op de hoogte houden over haar.