Voor een 4 jarige Heidewachter reu wordt in verband met de scheiding van zijn baasjes een nieuwe baas gezocht. De hond heeft enig opvoeding gehad maar niet echt veel. Het vrouwtje had hem wel willen houden maar kan hem niet aan, de hond luisterde meer naar meneer die dus weinig tijd voor hem heeft. Er waren ook kinderen in huis, dus ik neem aan dat de hond daar wel mee overweg kan.
Komende week zal de hond gecastreerd worden en er wordt geprobeerd om de hond dan na komende week in een nieuw huis ondergebracht te hebben.
Nou ik weet dat als ik de hond hier neerzet iemand het wel oppikt en mogelijk nog verder rond brengt en dat we misschien zo toch een eigenaar kunnen vinden voor de 4 jarige reu.
Overigens… Hij is dus niet van mij he, dat jullie niet denken dat ikdie hond hier heb zitten, ik heb hem doorgekregen van de teckelbemiddeling, daar zijn deze mensen mee bevriend… Maar ja als je helemaal in de teckelwereld zit….
Oké als jullie zelf of iemand die jullie kennen interesse hebben, mail me dan. Ik zal dan zo snel mogelijk contact met je opnemen en het nummer doorgeven van de persoon die hem dus in de bemiddeling heeft.
Groetjes,
Gandr & beestjes