Gelukkig en verliefd!

• Jennifer)

Hallo meiden en jongens,

Ik voel mij erg gelukkig en verliefd, ik heb vandaag een hele leuke ontmoeting gehad…met een heel knap en lief mannetje.

Ik heb hem voor het eerst ontmoet op internet en ik vond hem meteen al heel leuk en speciaal…

Hij heeft veel meegemaakt en heeft veel pijn gehad, maar gelukkig gaat het nu uitstekend met hem, dat heb ik vandaag met eigen ogen mogen zien!

Want vanmiddag was ik in Veenendaal op bezoek bij Tommy!

Het was een heel leuk en gezellig bezoek, Tommy lag lekker ontspannen in zijn mandje terwijl Truus van de kattenopvang Veenendaal leuke verhalen over hem vertelde, ik heb erg gelachen om de streken van Tommy.

Ik heb Tommy zoveel mogelijk met rust gelaten, wel even laten snuffelen aan mijn hand en dat vond hij wel best. De andere twee katten des huizes kwamen ons vriendelijk begroeten met snuffels en kopjes. Nou, om het kort te houden, al zou ik nog uren door kunnen vertellen, we hebben Tommy geadopteerd!

Op eerste paasdag gaan we hem ophalen. Ik ben erg gelukkig en Ik hoop dat wij hem ook gelukkig kunnen maken, ik ga er in elk geval alles aan doen om het hem zoveel mogelijk naar de zin te maken. Wie Tommy wil zien kan kijken op http://home.wanadoo.nl/~bjstegen/db-vdl/index.htm onder goed tehuis gezocht. Lees dan ook meteen het verhaal van Quarijntje en steun als het mogelijk is, het Quarijntje fonds! Tommy is ook te bewonderen op de leuke site van Pascale in het fotoboek http://mypets.netfirms.com/ Groetjes Jennifer

• Lea

Beste Jennifer,

Van harte gefeliciteerd, hoor! Goh, wat leuk! Ik wens jullie veel geluk met Tommy en Tommy veel geluk met jullie! Maar zoals ik jou heb leren kennen (op de kattenpagina) weet ik zeker dat dat zal gaan lukken! Het wordt voor jullie allemaal een Pasen om nooit te vergeten!

Groetjes van Lea.

• Lara

Ik ben gelijk even gaan kijken en je hebt echt een schoonheid uitgezocht ;->

Zoals ik je via deze pagina in kan schatten, denk ik dat deze kater het op en top getroffen heeft bij jou!

Veel plezier, en wat duurt het wachten op een eigen katje altijd laaaaaannnnngggg!!!

(spreek hier uiteraard uit ervaring ;->)

Je laat ons wel alles weten he?

Welke plek hij kiest in die eerste enge dag in het nieuwe huis…

Wanneer hij zijn eerste snuffeltjes (en misschien zelfs een kopje) weer geeft…

Het speeltje waarmee hij ineens even ontdooit…

Groetjes,

Lara

• Jennifer)

Hoi Lea en Lara,

Bedankt voor de leuke reacties..En natuurlijk zal ik alles vertellen over Tommy's avonturen, maar dan wel op het kattenprikbord :-) Groetjes!

• Marielle

Jippie!!! Tommie krijgt een goed tehuis! Hij verdient het! Ik hoop dat jullie allemaal heel gelukkig worden met deze adoptie, enne..gefeliciteerd!!

• Carmen

Jennifer, gefeliciteerd!! ik kan mij voorstellen dat je voor hem viel want wat heeft hij een mooie kop!!! Echt geweldig. Veel plezier met elkaar en ik hoop dat we nog veel over hem horen.

Carmen

• Bert

Hoi Jennifer)

Kom net tot de ontdekking dat mijn reactie op het tweelingbericht op de kattenpagina niet is doorgekomen (had even tijd om te ‘spitten’) dus nog eens:

Hee Jennifer) wat goed dat je Tommy in huis neemt. Hij is het waard, dat je helemaal verliefd bent kan ik mij goed voorstellen. Geluk voor jullie allemaal gewenst!

Groeten, Bert