Chatten (hernieuwde poging)

• Channah

Hallo allemaal,

Ik dacht, dat ik de volgende berichten al op het dierenprikbord geplaatst had, maar vind ze niet terug. Het gaat over het kattenprikbord, maar omdat ik de webmaster van het dierenprikbord over deze kwestie ingelicht heb, vind ik het wel zo netjes om jullie hiervan ook op de hoogte te brengen/houden.

Groeten van Channah

—————————————————————————————————————-

Chatten

Auteur: Channah (—.free.wxs.nl)

Datum: 06-04-01 23:15

Hallo dames (en enkele heer)

Ook ik erger mij bont en blauw aan de chatfunctie, die het prikbord nu opeens blijkt te hebben. Daarom heb ik een berichtje naar de webmaster gestuurd. Hieronder de integrale, dus niet ingekorte versie.

Groeten van Channah

—————————————————————————————————————-

Hallo Webmaster,

Op het ogenblik zijn er op het kattenprikbord een aantal dames actief, met name Anneke en Gabie, die het prikbord als een soort chat-box gebruiken. Lijkt mij niet echt de bedoeling, en een aantal medeprikbordbezoek(st)ers is het daar helemaal mee eens. Het wordt dus tijd, dat u, als webmaster, ingrijpt, of tenminste een berichtje over op het prikbord zet.

Nog iets anders: toen ik vorige week, na een prikbordpauze (ook al, omdat het niveau van het kattenprikbord inmiddels onder het aanvaarde niveau gedaald is) weer terugkeerde op het kattenprikbord, kreeg ik een bericht van ene Freddy (nooit eerder gezien op het kattenprikbord), dat het wel rustig was zonder mij op het prikbord. E-mailadres van “Freddy”: www.kattenpagina.nl. Later op de dag is dit e-mailadres gewijzigd. Vreemd toch….. En het geeft te denken!

O.K. Ik zet een kopie van dit bericht op het kattenprikbord, en mail het ook door naar de webmaster van het dierenprikbord, die overigens een stuk sneller is in het verwijderen van walgelijke en niet ter zake doende berichten dan u.

Groeten van Channah

Beantwoord dit bericht Vorig onderwerp |

• konni

Ben m'n pompoenen ff kwijt..marre…………..

Go Channa

groetjes konni

• Lea

Hoi Channah!

Hoe gaat het ermee (of is dit ook chatten?)

Uit je berichtje maak ik op dat er nog niet veel veranderd is op de kattenpagina, nietwaar? Toch merk ik dat ik er, ondanks alles, veel tips en wetenswaardigheden heb gelezen. Al met al denk ik dat ik binnenkort weer eens “een kijkje” ga nemen. Ik ben er weer helemaal klaar voor!

Groetjes van Lea.

• Channah

Hallo Lea,

Ik ben blij om weer iets van je te lezen.

Op het kattenprikbord hebben ware stormen gewoed: reden voor mij om een prikbordpauze in te lassen. Misschien heb je dat gelezen.

Inmiddels ben ik daar weer terug: op veler verzoek, maar af en toe niet van ganser harte. Wel jammer, want het is maandenlang echt heel leuk en informatief geweest.

O.K., we zitten nu op het dierenprikbord te “chatten”. Volgens mij vinden de bezoekers zo'n incidenteel chatje hier niet zo erg. Maar…………… Kom je weer terug op het kattenprikbord? We hebben je wel nodig, hoor!

Groeten van Channah

• marjolein

die ware storm viel mij ook al op

plaats je een bericht dan ben je hem morgen al weer kwijd

rede voor mij om maar helemaal weg te blijfen

dus channah zet hem op! (je zou zelf webmaster moeten worden van deze prikborden volgens mij ben je een stuk sneller)

groetjes marjolein en de fretjes