Hallo allemaal,
Ik dacht, dat ik de volgende berichten al op het dierenprikbord geplaatst had, maar vind ze niet terug. Het gaat over het kattenprikbord, maar omdat ik de webmaster van het dierenprikbord over deze kwestie ingelicht heb, vind ik het wel zo netjes om jullie hiervan ook op de hoogte te brengen/houden.
Groeten van Channah
—————————————————————————————————————-
Chatten
Auteur: Channah (—.free.wxs.nl)
Datum: 06-04-01 23:15
Hallo dames (en enkele heer)
Ook ik erger mij bont en blauw aan de chatfunctie, die het prikbord nu opeens blijkt te hebben. Daarom heb ik een berichtje naar de webmaster gestuurd. Hieronder de integrale, dus niet ingekorte versie.
Groeten van Channah
—————————————————————————————————————-
Hallo Webmaster,
Op het ogenblik zijn er op het kattenprikbord een aantal dames actief, met name Anneke en Gabie, die het prikbord als een soort chat-box gebruiken. Lijkt mij niet echt de bedoeling, en een aantal medeprikbordbezoek(st)ers is het daar helemaal mee eens. Het wordt dus tijd, dat u, als webmaster, ingrijpt, of tenminste een berichtje over op het prikbord zet.
Nog iets anders: toen ik vorige week, na een prikbordpauze (ook al, omdat het niveau van het kattenprikbord inmiddels onder het aanvaarde niveau gedaald is) weer terugkeerde op het kattenprikbord, kreeg ik een bericht van ene Freddy (nooit eerder gezien op het kattenprikbord), dat het wel rustig was zonder mij op het prikbord. E-mailadres van “Freddy”: www.kattenpagina.nl. Later op de dag is dit e-mailadres gewijzigd. Vreemd toch….. En het geeft te denken!
O.K. Ik zet een kopie van dit bericht op het kattenprikbord, en mail het ook door naar de webmaster van het dierenprikbord, die overigens een stuk sneller is in het verwijderen van walgelijke en niet ter zake doende berichten dan u.
Groeten van Channah
Beantwoord dit bericht Vorig onderwerp |