Hallo iedereen,
Nog heel erg bedankt voor jullie reacties op het onderwerp ‘verwilderde kat op mijn terras’!! Hier even een update: Lucifer (bleek toch klein kereltje te zijn) liet zich op een gegeven moment door mij aaien. Vond hij geweldig! Hij was erg gefixeerd op mij, hield me de hele dag in de gaten en andere mensen vond hij alleen leuk wanneer ik er naast stond. Ik ben actief op zoek gegaan naar iemand die een probleemkatje wilde en daar ietwat aan gewend was. Zo iemand heb ik vorige week gevonden. Dit meisje heeft al 2 katten en toen ze hoorde over Lucifer kwam ze hem meteen ophalen. Lucifer heet inmiddels Remi, heeft de eerste 2 dagen in zijn vervoersmand gezeten en kwam er alleen uit om te eten, verder zoveel gegeten dat hij moest kotsen, de derde dag kwam het meisje thuis en Remi lag languit op de tafel! Hij heeft een vriendje gevonden in de jongste kat, hij speelt veel met hem. Het is dus allemaal op z'n pootjes terecht gekomen, al mis ik dat schriele beestje wel! Komende week ga ik kijken, ik denk dat hij mij nog wel herkent…
Veel groetjes en bedankt voor de adviezen, Heidi