Helaas Bezoek DA Doki een ramp:-(

• Pascale

Nou het was vandaag dus “de” grote dag. 10 dagen na het ongeluk, terug met Doki naar de DA om de hechtingen eruit te halen, en voor wondecontrole. Mijn held zou klaar zijn met zijn grote avontuur!!!!!!!!!! Dus niet:-( Het begint nu pas.

Door dat de wond 10 dagen geleden zo lelijk was, heeft de DA gedaan wat hij kon. Hij kon het allemaal niet goed zien, en nu blijkt vannavond waar ik niet op gerekend en gehoopt had.

Het is niet goed gehecht, en er is te weinig huid weggehaald. De loszittende (inmiddels afgestorven) huid zat er nog aan, en heeft de genezing vertraagd. hele klopjes zwarte huid (dood/afgestorven) heeft de DA verwijderd. het ligt weer open. dus we zijn weer terug bij af.

Omdat het nog een jonge kat is, gaan we de natuur zijn gang laten gaan. (om te beginnen) er zit nu een mooi rood verbandje omheen. Iedere 3 dagen moeten we terug om het verband te wisselen en controle. als dat goed gaat, dan geneest het dus vanzelf. Gaat het niet zoals de DA wil, dan moet er d.m.v plastische chirurgie van gemaakt worden wat er nog van gemaakt kan worden, en dan moeten er waarschijnlijk nog meer teentjes geamputeerd worden.

Hopelijk geneest het goed zoals we het nu gaan doen, en anders weer een operatie voor de kleine:-( Hij heeft al zoveel meegemaakt in zijn jonge leventje.

Hij is nu 8 maanden. Wij hebben hem 2 maanden. Hij heeft in huis met 20 katten gewoond, nooit aandacht gehad. Hij is erg bang, had niesziekte toen we hem kregen, zat erg slecht in zijn velletje en nu dus dit:-(

Waarom zo'n katje denk ik dan. Waarom niet en dikke stoere tax (zou ook heeeel erg zijn hoor don't get me wrong) die nog nooit iets gehad heeft, en nergens bang van is

Maar ja de natuur zal het zo wel willen. Maar ik NIET!!!!!!!!!!!!!! Donderdag om 12:15 moeten we terug.

Niet zo'n leuk bericht dus helaas. En ik dacht nog wel dat het zo goed ging. het zag er allemaal netjes uit enzo……. Javan de buitenkant wel, maar wat aan elkaar gehecht had moeten zijn, is helemaal afgestorven. Grrrrrrrrrrrrrrrrrr ROTKRUIK

of eigenlijk liever gezegd: STOMME, DOMME PASCALE

• esther

Kop op! Doki is nog jong en katten zijn wonders in genezen van kwalen. Geef hem veel liefde en aandacht en zijn wonden helen vanzelf!!

Groetjes,

Esther

• konni

Hoi Pascale

Ik heb je op het kattenprikbord een tip nagelaten.

Sterkte konni