Ik ben dringend op zoek naar een aantal adressen voor kittens in de omgeving van Apeldoorn. Nee niet schrikken, Saskia doet geen diertjes weg en wil er ook niets bij, alleen zij kreeg een “Ultimatum” betreffende haar jongste kat en zij had toen nog geen idee dat haar “zonder verdere bijbedoelingen” oproep zou leiden tot een zeer snelle reactie van mensen die op zoek waren. Nu heeft ze een plan maar ze wil deze mensen eigenlijk ook niet laten zitten zonder een kat. Dus wilde ze deze mensen doorverwijzen naar een kittenopvang. Nu heeft zij in het verleden Lilly en Lyla uit “Stichting Weeskitten” opgehaald alleen daarvan kan zij nu het adres niet meer vinden. Ik ben zelf ook op zoek op het internet, maar mijn computer doet het niet optimaal en valt steeds op de meest cruciale momenten in de herhaling met de zin “De door u gezochte URL is niet gevonden” of “Navigatie afgebroken” ja of hij loopt gewoon maar vast wel zo makkelijk Grrrrrrr. Dus zouden jullie mij kunnen helpen, hoe meer adressen hoe beter.
Ik ga weer verder met de worsteling tussen mij en mijn computer.
Groetjes,
Gandr & beestjes
P. S. : Maak jullie geen zorgen over de betreffende kat waarvoor Saskia een ultimatum gekregen had van haar moeder, daarvoor is al een oplossing op touw gezet. Mocht dat niet werken dan is er nog een tweede uitweg dus dat is helemaal geregeld.