Hallo allemaal
Hier weer even een berichtje over Brenda, mijn hond.De operatie is gisteren geweest en is gelukt, alleen mocht ze gistermiddag niet opgehaald worden omdat ze een nabloeding had gekregen.Wij schrokken daar erg van want dat was even een domper na zo'n zenuwslopende dag. Maar gisteravond om 20.00 uur kreeg ik groen licht van de dierenarts dat ik ze op mocht komen halen(en dat heb ik dus gelijk gedaan) Thuis aangekomen was ze erg onrustig omdat ze een grote kap om had en het bankstel stond wel erg in de weg volgens haar. Vandaag gaat het weer een stukje beter en heb ik de kraag eraf gehaald omdat ze maar bleef staan en nu zonder de kraag om ligt ze heerlijk te slapen.Ze heeft 68 hechtingen in haar buik gekregen, dus het is geen kleine operatiewond, maar die verzorg ik goed en ook Brenda wordt erg verwend(ook de andere hond hoor, want die snapt er nix van)
We moeten wel oppassen dat de andere hond haar niet aanvalt, want ze ken zich echt niet verdedigen, maar dat komt nog wel.
Zo even een goede afloop te melden.
En ik ben weer vrij van de virus die ik op de pc had en jamer genoeg daarmee de pc van Christa heb geinfecteerd, ik heb het niet express gedaan en ik hoop dat alle dierenvrienden pc vrij blijven van virussen. Van mij krijgt niemand meer wat haha