Hamster boek

• Monique

Hallo allemaal,

Ik heb een vraag en weet niet of iemand hier antwoord op heeft. Ik zelf ben in het bezit van hamsters, en heb in de loop van de tijd al aardig wat informatie over hamsters verkregen. Maar nu ben ik op zoek naar een boek over hamsters, die niet geschreven is in “kinderstijl” ik hoop dat je hiermee begrijpt wat ik bedoel. Ik ben dus nu op zoek naar een boek die veel informatie bevat. Maar ikzelf kan het niet vinden..

Misschien dat iemand boeken weet…. Zoja wil je me dat dan laten weten?

Alvast heel erg bedankt

Groetjes Monique

monique@dierenliefenleed.com

www.dierenliefenleed.com

• Channah

Hallo Monique,

Een goede manier om te kijken of een boek je bevalt is een kijkje te nemen in de Openbare Bibliotheek.Je kunt de boeken daar gratis inkijken, en, als je lid bent, lenen. Je moet kijken in de rubriek huisdieren, aan het begin van 630 (634.2 is katten, hamsters weet ik niet uit mijn hoofd).

Heb je je oproep ook op het hamsterprikbord gezet?

Groeten van Channah

• Monique

Ik heb dus in de bibliotheek zoveel boeken al gehad en heb zelf dus ook al van dat soort boekenmaar ik heb daar nog eeen geschikt boek gevonden.. Misschien dat onze bibliotheek niet heeft maar misschien ook wel…

bedankt iig

Groetjes Monique

monique@dierenliefenleed.com

• Kim

Misschien een boek van Henk Lommers. Dat gaat in vraag - antwoordstijl. Gewoon bij de witte boekenmarkt te halen.