Ik ben zo blij!!!!!!!!

• Gandr

Waarom vragen jullie je waarschijnlijk nu af.

Nou al enkele maanden volg ik dus de dierenasiels en internet site om de teckelbemiddeling op de hoogte te brengen als er een teckel binnen gebracht is… En daar zag ik dus telkens weer die kruising heidewachter staan van 13 jaar Choco. Ik had enorm met het beest te doen. Hij stond namelijk al een zeer lange tijd op de site. Hij was in huis genomen als pup en bleek al snel ongeschikt voor de jacht omdat hij bang was voor de knallen van de geweren. Dus dan maar als kameraatje voor de kinderen. Tot dat die negen jaar later het huis ook verlieten. Toen moest hij de schuur in. Maar dat wilde Choco niet dus knaagde hij zich een weg terug de woonkamer in… Dan moest hij maar in een eigengemaakte ren van schapengaas… Waar Choco zich ook een weg door naar buiten wist te banen. Oké dan aan de ketting. Dat ging… Als Choco nou alleen nog de mond dicht wist te houden… Maar Choco deed dat dus niet en dus moest hij maar weg.

Ik zat al te denken: “Nog even en ik ga hem zelf halen, hoe dat weet ik nog niet maar dat zien we dan wel weer…” Maar ja, ehm vijf honden naast een lading andere dieren wat het totaal op 26 zou brengen……….

Ik baalde als een stekker telkens als ik de site op ging en hem nog steeds niet als geplaatst aangetekend zag staan. En vandaag ging ik de site op en keek dus de gebruikelijke lijst langs… En wat zie ik? HIJ IS GEPLAATST!!!!!! JOEPIE!!!!!!!

Ik ga even mijn vreugde dansje in de huiskamer doen en mijn eigen honden ook even een lachstuip bezorgen, want ik ben dus echt heel blij.

Dat wilde ik even kwijt.

Groetjes,

Gandr & beestjes

• Rob

Nou zo zie je maar alles komt op zijn pootjes terecht.

groetjes

Rob Sammie & Tijger

• Christa Barto

Oh Gandr, wat ben je toch een heerlijke muts! Sorry, dit is niet beledigend, maar gewoon Rotterdams voor tof mens. Sommige mensen kunnen niet begrijpen hoe iemand wakker kan leggen van een dier dat je nog nooit in het echt gezien hebt. Heerlijk om zoiets te lezen. Ik ben niet lesbisch, maar ik krijg een warm gevoel van binnen als ik je reactie lees. Heerlijk.

Groetjes!!!!!

Christa

• Gandr

ik voel mij vereerd! ;-)

En ja ik ben inderdaad een “muts” als het om dieren gaat, kan me er soms echt wel zorgen om maken. Ben zelfs nog zo'n tutje dat ik er stad en land voor afreis om het uit een nare situatie te krijgen. Probeer nu een rat uit Deventer hierheen te halen die anders naar de slangen gaat. Niets tegen slangen, maar ik vind dat de rat dat nou niet bepaald verdient.

Groetjes,

Gandr & beestjes