wonen op de boerderij

• ben

heb 'n woonboerderij met haflingers, poezen, honden, kippen, fretten, tam

mini-varkentje. maar heb geen vriendin. zoek levenspartner die van het leven op

het groene platteland houdt (tussen 20 en 40 a 45, zonder inwonende kids). ben kreatieve, lieve man. goed opgeleid. woon in westbrabant. leef wekker-loos. hou

misschien wel meer van dieren dan van mensen. jij ook? als je weg wil van de

stad, het beton, de buren, de ruzies ben je bij mij van harte welkom.

mail even, dank je: montan28@hetnet.nl

• Channah

Ach……… wat lief………….., de vrouw als huisdier is van harte welkom.

Onbegrijpelijk!

Channah

• Channah

Hallo Ben,

Omdat ik vind, dat een discussie, die op het prikbord gestart is, openbaar is, en dat ook hoort te blijven, heb ik hieronder jou naar mijn privé-e-mailadres gestuurde reactie gekopieerd. Daaronder staat mijn reactie.

—————————————————————————————————–

jammer dat je zo krtisch doet channah, ik heb al kinderen opgevoed, ik

kan de stress niet meer aan van NOG een keer opvoeden, dat is alles.

verder vind ik kinderen prachtig, mooi, geniet van hun spel, hun prachtige

sprekende ogen. zie het ajb niet negatief… Ben

—————————————————————————————————–

Een mens kan niet kritisch genoeg zijn, Ben. En zeker niet als het om zulke belangrijke zaken gaat.

En …………………. ik heb het helemaal niet over kinderen gehad in mijn eerste reactie. En van mij hoef je ze echt niet, hoor!

Ik begrijp alleen niet, dat je een contactadvertentie op het DIEREN-prikbord zet. Volgens mij staan er genoeg meer voor dat doel geschikte prikborden bij de startpaginadochters.

Groeten van Channah

• Kim

Sorry hoor, maar ik vind het een beetje overdreven. Laat die man. Hij denk “hier komen dierenliefhebsters en die zoek ik ook”. (1 dan hopelijk voor hem). Dus ik vind die “advertentie” niet eens zo misplaatst. Hij houd van dieren. En als hij niet serieus zou zijn zou hij zijn eigen mailadres er niet inzetten. Misschien een leuke kerel voor jou, Channa :-)))) Ruimte voor je eigen beesies. en lekker gratis paardrijden. Helaas, ik kan niet gaan kijken want ik ben al bezet. (wordt niet bozig want ik bedoel het met een knipoog)

• Claudia*

Ik heb ook zoiets van: Laat die man. Toch leuk dat er zoiets tussenstaat? Ik vind het wel kloppen, die man houdt van dieren…nou hier zijn mensen te vinden die dat ook doen. Stel nou dat hij hier de ware vindt…is toch romantisch ;-)

Groetjes Claudia :-)

• Channah

Hallo Kim,

Hè, wat gun je die man weinig: Maar één dierenliefhebster! Misschien wil hij er wel meer ;-))

Nou, ik ben niet geinteresseerd: ik heb al eens een man gehad (wel meerdere overigens): ik hoef niet meer!!!

Groeten van Channah

• Channah

Ben zoekt, en vindt het geluk……………

Het lijkt wel de titel van een boek voor oudere meisjes, zoals je die vroeger had. Hoewel het ook een mooie titel voor een streekroman is, met al die beesten!

Groeten van Channah

• kelly

Nou lijkt mij allemaal heel aantrekkelijk hoor Ben, heb jaren gewerkt op een boerderij, had een eigen varken en een schaap een mooi paard.Dieren zijn mijn lust en mijn leven….Alleen een relatie he…daar heb ik weinig trek meer in…..

Groetjes, kelly

• nathalie

channah volgens mij wil jij wel graag of niet anders doe je daar niet zo moeilijk over toch??

• Marielle

Channah: toen ik de man leerde kennen, had ik de dieren lief, zoiets?

Maar er zijn ook wel lieve mannen, hoor, zeldzaam, geef ik toe, maar de mijne is errrugg lief, maar….bezet.

Ik vind het berichtje van Ben eerlijk gezegd wel schattig, SORRY BEN, IK BEN AL BEZET. Maar als je je boederij weg doet, mail me dan!

groetjes,

Marielle