Sorry .....voor Ben

• Lea

Beste Ben,

Sorry, dat jouw bericht (of vraag) is misbruikt door iemand om een persoonlijke vete uit te vechten. Ik ga geen naam noemen. Ik vind het alleen maar heel zielig….

Maar het is zonde van dit prikbord en de gezelligheid. Het is zo'n fijn prikbord met veel vaste bezoekers. Al zie je mijn naam hier niet (veel), toch kom ik regelmatig een “kijkje” nemen.

Als je onenigheid met iemand hebt moet je dat met die persoon zelf uitpraten; maar niet via via. En zeker niet via een bericht van een buitenstaander. Dus alsjeblieft; laten we het gezellig houden.

Dus Ben, sorry! Ik hoop dat je snel vindt wat je zoekt. Enne…ik ben wel geen vaste bezoekster, maar een vegetarische barbeque…?

Groeten van Lea.

• Agnes

Lieve Lea.

Je hebt groot gelijk, dit berichtje van Ben werd GEbruikt …heb je gelezen hoe het kwam??

Begin dan eens met het lezen van het antwoord van Ben, dat hij het niet fijn vond dat er een privemailtje op dit prikbord werd gezet!!!

Dat werd er dus opgezet door Channah, dat is duidelijk te lezen en Ben vond dat niet prettig.

Daarop heb ik ingehaakt, want het IS ook niet prettig.

Niks via via…gewoon op het prikbord.Daarop werd er door Channah opnieuw tegen MIJ ge-ageerd, waarom dan alleen tegen mij???

Maar no hard feelings hoor…ik pak het op en leg het bij de puinhoop.

En nu zie ik jouw berichtje weer staan…dus daar reageer ik op.Want als ik dat prive zou doen, komt dat mailtje toch weer hiet op het prikbord…begrijp je wel???

Met Ben is alles prima in orde hoor.

En ik ben niet zielig, en de anderen die gereageerd hebben….denk ik ook niet, maar die kunnen voor zichzelf wel spreken.

Gezelligheid op een discussiebord???Met selectief antwoorden en boycotten???Dacht het niet.

Dan maken we het toch gewoon zelf gezellig?

Ik heb het reuze naar mijn zin hoor.

Meid, ik lees De Wakkere Krant van Nederland…foute boel dus…hahaha..

ik noem maar een voorbeeldje.

Lieve groeten,

Agnes