Mijn Smokey is terug!! Agnes lees dit!

• Marielle

Oooh, hoera! Ik heb hem weer. Het heeft wel de hele avond geduurd, het mannetjes was zo bang! Odie moest eraan te pas komen (maakt opgesloten in zijn mandje een hoop herrie) en hier reageerde Smook uiteindelijk op. Hij begon terug te jammeren en ik ben op mijn knieen gaan zitten bij het bosje waarin hij zich had verscholen en heb op hem ingepraat, en gelokt met eten en uiteindelijk is het dan toch gelukt! Ik ben zo hard als ik kon met Smook in mijn armen naar huis gerend en was helemaal van mijn stuk, maar hij is terug! Ik laat hem nu echt nooit meer gaan!!!!

Bedankt voor jullie reactie, vooral jouw reactie om te helpen, Agnes, vond ik zo lief, precies zoals je bent: EEN SCHAT!!!

• Carmen

Marielle wat ontzettend fijn dat je Smokey weer terug hebt. Verwen hem maar lekker want hij zal ook wel geschrokken zijn !!!

Gr. Carmen

• Heidi

Lieve Marielle,

Ik ben zo vreselijk blij voor je dat je je lieve Smokey weer terug hebt! Wat een opluchting! Hou hem maar lekker binnen, vertroetel hem en geniet ervan dat je hem weer terug hebt!

Veel blije knuffels voor jou en Smokey!

Heidi

• Lara

Wat een enorme opluchting!

Ik baalde gister dat er visite kwam en ik niet kon kijken of alle goed ging met Smokey en aan de bevallende poes.

Met Smokey gaat alles dus OK ;->

Zometeen even kijken of alles ook goed is gegaan met de bevallende poes van het kattenprikbord…

Groetjes,

Lara

• anita

heeej meis ja een alte reactie vna mij sorry maar wat tofff dat je je kat weer terug hetb meis echt toppei ben heel blij voor je weet hoe je je voelt

anita enne geef als je dierren amar ene knuffel ok doei