Hoi allemaal,
Een tijd geleden schreef ik over Lucifer, de wilde kat die op mijn terras zat. Een paar weken geleden heb ik een nieuw bazinnetje voor Lucy gevonden. Hij heet inmiddels Remi en kan heel goed opschieten met haar andere 2 katten. Eergisteren ben ik wezen kijken, hij ziet er heel goed uit, is nog wel erg bang voor andere mensen, hij herkende mij ook niet echt meer. Gelukkig heeft het nieuwe bazinnetje zijn vertrouwen gewonnen. En het is zo fijn hem te zien spelen met de andere katten en met zijn nieuwe bazinnetje, als hij speelt is hij zo blij! Hij doet alles van de andere katten na, wat zij doen doet hij precies hetzelfde. Hij durft alleen niet naar buiten, ik denk dat hij bang is dat hij dan nooit meer naar binnen kan en weer een zwerversleven tegemoet gaat. Da's wel erg zielig. Hij eet niet meer meteen alles op wat hij voor zijn neus krijgt, maar heeft geleerd dat het eten er ook nog staat als hij een kwartiertje later weer terugkomt. Eerst at hij zo veel dat hij overgaf. Over een paar weken ga ik weer bij hem kijken, kijken of hij al weer wat rustiger is geworden. Dat moest ik even kwijt!
Veel groetjes van Heidi en beestenbende>0<