Hallo Gandr,
Zoals je weet ben ik het meestal met je eens. En dat al ongeveer een jaar lang!
En ook nu vind ik dat je gelijk hebt.
In het geval ‘Wonen op de boerderij’ heb ik alleen geprobeerd (eerst op ludieke wijze, maar dat sloeg niet aan) om te zeggen, dat dit nu niet direct de plaats is voor een contactadvertentie.
Maar als er dan iemand is, die zich geroepen voelt om via dit prikbord, mij in een kwaad daglicht te stellen, om iets wat op een ander prikbord aan de orde is geweest, laat ik dat niet op mij zitten, en dan kan ik twee dingen doen.
Op de eerste plaats (en de makkelijkste manier) de webmaster inschakelen om zo'n bericht te laten verwijderen.
De tweede mogelijkheid was, om nog één keer mijn standpunten duidelijk te maken.
Ik heb gekozen voor de tweede mogelijkheid. ook weer om twee redenen.
De eerste reden is, dat ik de webmaster van het dierenprikbord, die altijd heel alert is, en doorgaans foute mailtjes binnen een paar uur verwijderd heeft, hier niet mee op wilde zadelen.
De tweede reden is, dat er hier niet werd ingegaan op discussies van het dierenprikbord, maar op een discussie van een maand geleden op het kattenprikbord.
Jij zegt het al, Gandr, vecht het onderling uit, en niet op een prikbord waar zo'n disussie niet is begonnen, en ook niet thuishoort.
Ik ben die discussie niet begonnen. Maar ik laat mij ook niet aanvallen, en zeker niet op een onderwerp, waarover ik al genoeg tekst en uitleg op het kattnprikbord gegeven heb.
De rol van Lea hierin vind ik heel klaar en duidelijk. Zij is, op datzelfde kattenprikbord, een aantal malen onterecht zo heftig aangevallen, dat zij in eerste instantie overwogen had, om niet meer terug te keren. Gelukkig is die overweging in het voordeel van het kattenprikbord uitgevallen, en is zij weer terug.
Ik heb, om redenen, die jij, Gandr, aanvoert, besloten om verder niet meer te reageren via dit onderwerp ‘Wonen op de boerderij’. En al helemaal niet meer op berichten van de hiervoor bedoelde persoon. Met haar ben ik uitgepraat, zoals je uit de discussie begrepen zult hebben. En als je daar meer achtergrondinformatie over wilt hebben, dan kan je natuurlijk de discussie van eind maart hierover lezen. Gewoon via de zoekfunctie: trefwoord Channah (auteur) en alles word je klaar en duidelijk.
Lea daarentegen is nog niet zo lang op de prikborden. Ik vind het knap van haar, dat zij geen oordeel velt, maar de zaak uit wil zoeken. Jammer, dat dit zo negatief beoordeeld wordt. Op deze manier is geen echte discussie mogelijk. En tot deze eindconclusie is Lea dan, helaas, ook gekomen.
Ook ik hoop, dat de sfeer op de prikborden goed blijft. Ik ben alleen niet bereid om daar mijn mening voor in te leveren. Maar dat weet jij ook wel, Gandr.
O.K.: we gaan weer over tot de orde van de dag: het welzijn van de dieren.
Daarom: zie ik je (jullie) zondag in Amsterdam, Museumplein, 14.00 uur, bij de MKZ-demonstratie (zie mijn andere berichten op het prikbord)?
Groeten van Channah
P.S.
Een kopie van dit bericht zet ik op het kattenprikbord. Lijkt mij wel zo netjes, omdat het daar genoemd word.