Wederom weer afwijken van... :-(

• Lara

Ik maak er zeer sterk berzwaar tegen dat je de kern van je verhaal in een andere taal moest houden…

Moeten we nu ineens allemaal ENGELS gaan spreken of zo!

Sorry Martine,

Het lukt me niet om hier boos over te worden ;->

Heb jij nog een leuk idee voor een onderwerp om ruzie over te maken?

Niet te serieus hoor, anders word ik wel echt boos :-<

Lara

(die meligheid leuker vindt dan serieuze ruzies)

• Agnes

Lieve allemaal,

Ook hier wil ik mijn excuses aanbieden.

Het was weer zover….Agnes ging weer eens over de scheef/door het lint/kon haar handen niet meer van het toetsenbord afhouden.

En ik wil helemaal niet mensen kwetsen, doe ik het toch weer.

En ze ging maar door en maar door …

Ik vind het erg vervelend dat het zo gegaan is en heb op de vorige bladzijde al gezet:

Laat het maar staan….als ik ooit weer een reactie plaats…zal ik eerst even daar gaan kijken, dan kan ik eens goed gaan nadenken wat ik aangericht heb.

Nogmaal, mijn oprechte excuses.

Lieve groeten,

Agnes

• konni

Hoi Allen

Er zit aan alles twee kanten.

Ook ik ben zo'n taart dat ik mijn mond niet kan houden of doorschiet.

Kijk maar eens op het hondenprikbord als je een doorgeschoten konni leuk vind haha.

Ik denk dat je als je op een prikbord een vraag stelt,je jezelf best kwetsbaar opstelt.Ik heb geprobeerd een zo volledig beeld te schetsen van mijn probleem met mijn hond.

Daarop kwamen leuke reacties en ook een paar hele vreselijke,waarop ik dus akelig uit mijn slof schoot.

Heb dus mijn excuses aangeboden,en het is opgelost,gelukkig.

Maar leuk is het niet want je verwacht hulp en tips,en misschien wat steun,en als je dan aangevallen word,is het bij mij ook onweer.

We zijn allemaal mensen,met verschillende ideen,meningen en manieren van leven.Dat moet je van elkaar accepteren en misschien zelfs bewonderen,toch?

En dat er af en toe een ruzie is,geeft ook niet,als het maar uitgepraat word.

Dat was mijn preek van vandaag,

liefs en groetjes konni

• Claudia

Konni, daar kan ik me helemaal in vinden. Toevallig heeft er vandaag iemand heel lullig gereageerd op goed bedoeld advies van mij op de vogelpagina. Ik kan het dat ook niet laten om erop te reageren, te meer omdat ik deze persoon nog nooit gezien heb (en de opmerking behoorlijk op mijn persoontje gericht was) op de vogelpagina (of hier) en deze persoon mij helemaal niet kent.

De ‘ruzie’ die hier is ontstaan ging inderdaad wat ver…maar iedereen heeft zijn excuses aangeboden. Het is goed om dingen af te reageren en helemaal mooi wanneer men inziet dat het eigenlijk nergens overgaat (en vervolgens ook nog die excuses aanbiedt).

Groetjes!

• konni

Hoi

Heb mijn roeping gemist had dominee moeten worden haha

liefs konni

• Lea

Nou Konni, dat kan altijd nog, hoor!

Een paar jaartjes studeren, enne…. je vanaf heden natuurlijk “heel netjes” gaan gedragen. Dan kunnen we over een aantal jaren Dominee Konni op het prikbord begroeten!!

Groetjes van Lea.

PS En je kunt natuurlijk je “preken” hier oefenen.

• Agnes

Lieve Lea,

Kuub zand erover?….heb toch een rot gevoel hier…

Ik luister dan eerst naar de preek van Konni..en de anderen..mag je eigenlijk niet mee spotten, maar wat humor mag wel.

Het gold uiteraard ook voor jou, zeer zeker voor jou.

Klap het maar dicht en lees het aub.

Lieve groeten,

Agnes

• konni

Oeps

Daar gaat mijn roeping.Ik en me netjes gedragen zijn twee hele verschillende dingen.

Jammer nou weer haha

Maar mijn zoon vind dat ik tegen hem preek,dus mocht ik het kwijt moeten,zal ik niet jullie maar hem lastig vallen.

May the force be whith you (huh?)

groetjes konni

• konni

He ja zeg

Agnes en lea samen in de zandbak.

Mag ik ook komen? ben gek op zandtaartjes.

Beloof om niet met mijn emmertje te slaan.

groetjes aan beide dames en een knuffel van alle beestjes hier.

• Lea

Al goed, Agnes. Alhoewel ik vind dat jouw excuses aan iemand anders meer op zijn plaats zouden zijn…

Zullen we het er nu niet meer over hebben? Ik sluit dit onderwerp in elk geval af.

Groetjes van Lea.