Mijn excuses gelden voor iedereen die ik gekwetst heb.Degenen ,die het willen aanvaarden, graag.
Inderdaad, laten we het hierbij laten.
Lieve groeten,
Agnes
Vroem vroem… Grote vrachtwagen rijd het prikbord op met mij achter het stuur (Yeah sure! LOL) ik rij tot het midden van de discussie en gooi daar de hele bak leeg zodat deze hele zaak onder een hele dikke laag lekker zandbakkenzand bedolven wordt. Ik stap uit de vrachtwagen en slinger Konni, Agnes, Lea en nog wat gezellige lui over de schouder (Zie je het voor je met mijn 1 meter 55 LOL) en zet ze allemaal braaf in een cirkel in het zand. Keil er voordat ik wegga nog even wat scheppies, emmertjes en zandvormpjes bij en terwijl ik me weer in de vrachtwagen hijs hoor ik het vrolijke gelach van een stel prikborders die druk bezig zijn zandtaartjes en allerlei andere zandfiguurtjes te maken. Ik voel me blij, de lucht is blauw, het zonnetje schijnt… TELLETUBBIE WEER! LOL
Oké dit was even een tijdelijke gekte, waarvoor ik speciaal even mijn Prozacje vergeten was. Nou vind hem heel goed overgekomen Jullie niet? LOL
Groetjes enne… Happy weekend you all!
Groetjes (dat is de 2de keer but who cares!?),
Gandr & beestjes
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?