Ben ;-) maar eigenlijk ook :-(

• Gandr

Nou meestal wordt er altijd geantwoord op de vraag: “Wat wil je het eerst horen het goede of het slechte nieuws?” “Doe maar het slechte eerst” dus daar gaan we dan.

Werd vanmorgen in de trein om het tweede deel, waar ik dus weer ;-) over ben te gaan doen, gebeld… Mijn moeder. Nou niets met haar diertjes gelukkig en zij was ook in orde dus kon er nog maar 1 ding zijn… Mijn zus… Ik vraag me soms dus hevig af… Is ze mijn zus wel? Is zij wel door dezelfde moeder opgevoed als ik ben? Wat was er gebeurd. De kat van mijn zus was zoek, mijn zus natuurlijk meteen weer helemaal over de rooie… Dus mijn moeder voor mijn zus aan het bellen geslagen. Sinds wanneer werd de kat vermist is dan een veelgestelde vraag… Nou ja… Sinds vandaag…. Luid het antwoord van mijn moeder en zus in koor. Want inderdaad, mijn zus had vanmorgen ontdekt dat haar kleine “Ielewiets” zoek was. Poes, acht jaar, ongesteriliseerd (ook een heeeeeeeeeel lang verhaal ga ik verder even niet op in..) nog krols op koop toe ook nog eens… Nou het scenario laat zich dan wel raden he…

Maar goed… Hoor ik dus vanmiddag gelukkig dat ze de kat weer terug heeft. Zat in het asiel. Ik nog droog, daar heeft ze mazzel mee gehad. Ja, dat heeft ze dus zeker bleek al snel, want wat schetste mijn verbazing… De kat was er al sinds afgelopen zondag vandoor, zat nog die zelfde zondagmiddag in het asiel en mijn zus merkte vandaag pas dat ze weg was! Zakt je broek ook al af? Kunnen jullie nu ook een beetje vatten dat ik me afvraag of mijn zus en ik wel van dezelfde ouders zijn en door de zelfde moeder zijn opgevoed?

Je kat kwijtraken tot daar aan toe, kan de beste overkomen. Maar hem vijf dagen lang niet missen! Dat spant bij mij dus de kroon! En het zet me aan het denken. Zou ze ook pas na vijf dagen merken dat haar kinderen uit huis zijn gegaan als die eenmaal hun vleugels uitslaan?

Affijn, tot zover dus de ergenis van het jaar…

Nu wat leuker nieuws. Ik heb er een heeeeeeele lieve rat bij. Wederom een husky, dit keer een manneke. Komt uit Deventer. Wat een eind he? Hij moest snel weg dus ik had aan Saskia gevraagd of ze voor mij de rat vast kon halen dan zou ik hem bij haar ophalen. Nou daar stelde ik de vriendschap even op de proef zeg! Saskia vind ratten een beetje eng… LOL Niet de rat hoor, maar die staart he… Maar ze deed het toch en dat getuigd toch ook maar weer van haar goede karakter.

De rat heette, pak vast een teiltje LOL, “Ratteke”… Ja ja, origineler verzinnen ze ze niet LOL Hij heet nu dus Jeewan, wat hindi is voor leven. Nou past mooi bij de jongen. Hij is heel lief, heeft ook al bij me gezeten. Houd dus van knuffelen. Lekker ding.

Dan nog een goed berichtje op het Saskia front… Ze heeft de urgentie gekregen en met een beetje mazzel heeft ze nu erg snel een woning. Ze heeft al gereageerd op een woning en heeft er een goed gevoel over. Dus allemaal even duimen voor Saskia! Dat ze maar in de komende maand een woning mag krijgen, kan ze nog net voor de bevalling alles weer op orde hebben.

Voor nu waren dit weer de huidige stand van zaken. Basil zou zijn baas in ere houden door te zeggen: “Dit was de toestand in de wereld voor vandaag.” LOL

Groetjes,

Gandr & beestjes (Stand is nu 26… En omdat ratten niet alleen mogen zijn binnenkort volgt er dan een vriendje voor Jeewan want ik zet hem dus NIET bij de dames he LOL)

• martine

Das wel vrij vreemd ja, dat je zus die kat zolang niet mist. Maar het gevoel dat je hebt over of jullie wel door dezelfde ouders zijn opgevoed herken ik hoor! Mijn zusje en ik zijn zo verschillend dat ik me dat ook weleens afvraag, maar dan meer of IK niet stiekum van de melkboer ben hahahaha. Tis dat je aan ons uiterlijk kan zien dat we zussen zijn, maar qua karakter hebben we ongeveer niets gemeen.

martine

• konni

Hoi Gandr

Als kind wilde ik graag een zusje,maar als ik de zusverhalen om me heen hoor………………haha

Enne gandr…wat ontzettend flauw dat je nieuwe mannetje niet even mag proeven van het ‘echte’leven.

Niet de kans op een harem,of ‘echte liefde’ of ehhhhhhhhhhh gewoon seks haha

Wat geven een paar ratjes meer of minder nou?

Mijn man zegt altijd,waar er een eet eten er ook twee.

In jouw geval waar er plusminus zes eten eten er ook dertig.hahaha

Nee hoor,is maar flauwe gein.Veel plezier met je beestjes enne….hou wel je bed beslaapbaar,als jij straks op een stretchertje ligt en je beestjes op bed staat ook zo raar.

groetjes konni

• Gandr

hihihihi, Konni, zie je het al, ik op de grond met een armetierig matrasje en mijn honden prinsheelrijk op mijn bed… LOL

Enne Jeewan de rat heeft genoeg lol gehad to last a life time, hij is namelijk fokrat geweest voor slangenratten…

Maar ehm, ikke geen plek dan voor alle kooitjes! LOL Maar lijkt me anders wel een heel leuk idee hoor daar niet van. Maar ehm denk niet dat ik het doe. Flauw he? Jaaaa, ik ben heel flauw, moet dan ook wat meer zout gaan eten LOL

Hoe dan ook… Mochten er hier jonkies komen, per ongeluk (wat me heeeeeeeel stug lijkt) dan neemt je man er vast wel de helf van over, vind hij vast wel leuk LOL

He, groetjes he!

Gandr & beestje

P.S. Zusjes hoeven niet altijd erg te zijn hoor, als ze niet zo wereld vreemd zijn als de mijne dan valt het allemaal wel mee. Helaas is haar houdbaarheidsdatum al een tijdje verlopen en garantie kreeg ik niet op haar dus inruilen is al out of the question HELAAS! Maar ik wil haar wel gratis af staan aan gegadigden. Krijgen er meteen een aardappelzak als zwager bij en 5 kinders die dienen als 4 nichtjes en 1 neefje.

Helemaal voor niets, nou als dat geen koopje is! LOL (Wel zelf op te halen in hun woonplaats)

• Lara

Ik hoor het al, je mag ze houden ;->

Ik ben wel blij dat Saskia nu goede kans maakt op een leuke eigen plek.

Heeft ze hard nodig!

Groetjes,

Lara

• konni

Hoi Gandr

Nu moet ik toch boos worden!!!

Weer zo'n onverantwoord iemand die een “wegens omstandigheden” heeft.(lol)

En de asiels zitten ook al vol.

Enige optie…………………In de buurt van een boerderij loslaten(geintje).

Maar ff serieus…..jouw ben heeft al genoten dus haha

Mooi zo.Heb wel mijn man ff de oren geschrobt over eventuele nakomelingen.

Zou niet weten waar ik nog plek zou moeten maken voor weer een kooi.

Dus een smeekbede van hem………..Please,hou ze apart haha.

groetjes van een melige konni

• Gandr

Nou Konni, je zorgen zijn niet nodig hoor, ik heb Jeewan voorzien van speciale rattedoompjes LOL En de dames? Nou die heb ik op de pil gezet Hihihihihi.

Nee maar alle gekheid op een stokkie, no little ratties here LOL

Groetjes,

Gandr & beestjes