Even kijken

• Daisy (via pascale)

Hoi allemaal, zouden jullie mijn pagina even willen kijken??/ En die van mijn poezenvriendjes en vriendinnetjes? Mijn puppyboek is nog zo leeg, en ik zou het leuk vinden als jullie meedoen met de hppydogwedstrijd. De pagina is nog niet helemaal af, maar dat gebeurt snel hoor. pootje van Daisy

http://mypets.netfirms.com/happydog.htm

• Christa Barto

Voor mij is het een groot raadsel hoe jullie dat doen. Echt een mooie homepage! Nou ben ik natuurlijk blond en vroeger een middelmatige MAVO-leerling geweest. Maar eens zal het me lukken. Ik heb al een boekje aangeschaft waarmee je volgens de omschrijving in een handomdraai een homepage maakt. Maar alleen het begin is al niet echt te begrijpen. Wie weet valt het kwartje nog wel een keer.

Mocht er iemand tips hebben …. ik hou me aanbevolen! Want Filas en Tyson zijn ondertussen aardig beledigd dat zij nog geen homepage hebben!

Groetjes,

Christa

• Claudia

Christa,

Ik weet niet welk programma jij hebt, maar ik heb een beetje verstand van Frontpage. Als je dat toevallig hebt en iets niet snapt, wil ik je graag helpen. Verder zijn er op de startpagina ook veel forums te vinden over internet (html enzo)heb ik ook veel aan gehad. Succes ermee!

Groetjes Claudia.