Waar waren jullie?

• Channah

Hallo allemaal,

Vanmorgen schreef ik een een berichtje over de MKZ-demonstratie, die vanmiddag in Amsterdam gehouden werd.

En het was rustig op het prikbord, dus ik hoop, dat jullie er ook allemaal waren.

Dat ik er was, wisten jullie, maar Lana en Bert (en Trees, maar die is niet van het prikbord) waren er ook. Prima demonstratie! Maar ook heel leuk om met Lana, Trees en Bert daarna nog wat na te praten met een lekker glaasje.

Voor degenen die er ook waren: wat zijn jullie bevindingen?

Groeten van Channah

• marijke

Channah, voor mij liep een mevrouw heel fanatiek de hele tocht met twee blikjes tegen elkaar te slaan, was jij dat? Ik vond het jammer dat ik niemand van het prikbord ken, zodat ik jullie gemist heb.

groetjes

marijke

• Gandr

Ideetje misschien voor de volgende keer maar spreek bijvoorbeeld hier op het prikbord af dat iedereen die van hier naar een domonstratie gaat iets van een bepaalde bloem of zo bij zich draagt. Of iets anders waar iedereen zo aan kan komen… Iets wat juist opeen demonstratie toch behoorlijk opvalt.

Groetjes,

Gandr & beestjes

• Channah

Hallo Marijke,

Nee, dat was ik niet, maar volgende keer ga ik wel materiaal meenemen om ook lawaai te kunnen maken. Ik denk aan een aantal klokjes uit mijn verzameling (zie ook het kattenprikbord). Want het was hartstikke leuk, al dat lawaai: vooral in de onderdoorgang van het Rijksmuseum!

Groeten van Channah

• Channah

Goed idee, Gandr! Maar best moeilijk om iets origineels te verzinnen, als je alle creatieve outfits van de mensen, die er nu waren, gezien had. We verzinnen wel iets!

Groeten van Channah