Bericht verdwenen...

• Gandr

Waarom is het bericht van Lydia over Nala en dergelijke verdwenen? Ik had toch eigenlijk wel even nog de reactie van haar willen weten… Niet om een zware discussie op te starten maar wel om toch op zijn minst mijn ervaringen met die van haar te vergelijken en het een en ander van mijn kant te kunnen toelichten. kan iemand mij even zeggen wie dit bericht heeft laten verwijderen en waarom?

Groetjes,

Gandr & beestjes

• Claudia

Geen idee. Wel raar hoor.

• Kim

Zelf denk ik dat die Lydia de boel zat te flessen. Ik heb het bericht niet laten verwijderen omdat het me verder niet uitmaakt. Ze had nog een bericht geplaats over dat er een gat in het oor van haar kat zat wat ze niet dicht wilde laten groeien. Ik heb bij knaagdierentoilet mijn reactie gezet.

• Jennefer)

Hier dan de oplossing van dit mysterie :-)

Ik heb gisteren dat stomme bericht over dat gat in die oor laten verwijderen

(nadat er weer flink gescholden werd) Onze lieve webmaster heeft per ongeluk nog een bericht verwijderd en daarvoor zijn oprechte excuses!

Groetjes Jennefer

• Gandr

Ahhhh, op die fiets. Oké bedankt Jennifer, ben ik weer helemaal bij! ;-)

Groetjes,

Gandr & beestjes

• Marielle

Godzijdank, ik dacht al dat ik dement aan het worden was! En ik had nog wel zo serieus gereageerd over het onderwerp. Zelf denk ik namelijk dat Lydia Gandr niet goed heeft begrepen. En mijn Nala heeft inderdaad gevochten, maar is wel plotseling gestorven, zonder dat er voortekenen waren. Dat wilde ik nog effe kwijt.

Groetjes,

Marielle

• Lydia

beste allemaal. ik had al gereageert, maar het berichtje is weg. ik heb grandr's berichtje verkeerd begrepen. ik dacht dat hij een geintje maakte over zo zijn ze er en zo niet. Dat begreep ik verkeerd. Later heb ik het terug gelezen en zag dat je er twee kanten mee opkon. het spijt me Grand dat ik het vekeerd gelezen had. Ik snap alleen niet wat ik moet met een kat die een gat in zijn oor moet hebben wat niet dicht gaat. Ik heb een kat maar die mankeert op haar leeftijd niets. hoop dat alles weer tot rust komt. Ik twijfel niet aan Grand maar heb het verkeerd gelezen. Hoop dat jullie niet boos op me zijn. Groetjes Lydia en mijn dieren.

• Gandr

Ik ben niet boss hoor Lydia, ik had al een vermoeden dat er een misverstand was. En ik geloof ook dat er een misverstand was over het gat in de oor van je kat… Echter daarvoor heb ik mogelijk wel een oplossing. Moet je echter wel over een zeer kundig dierenarts bezitten, maar de meesten zijn dat wel. Het is misschien mogelijk om het gat dicht te maken door er een soort pleistertjes overheen te zetten. Ik vermoed overigens dat het gat zo geplaatst is dat er bepaalde adertjes niet meer in staat zijn een connectie te vormen met de tegenover liggende adertjes. De doorbloeding van het oor is een ingewikkeld iets en ik raad je toch aan om er even een dierenarts naar te laten kijken. In sommige gevallen is er nog wel een reperatie aan uit te voeren in andere gevallen kan het echter zijn dat het nooit helemaal meer dichtgroeid. Dit is een beetje afhankelijk hoe het gat zit.

Nou nu alles weer opgehelderd is kunnen we weer terug naar de zaken van alledag.

Oh en ehm Lydia… De laatste keer dat ik naar de toilet ging was ik volgens de anatomische wetten nog steeds een vrouwtje LOL Het gebeurd me vaker dat er gedacht wordt dat ik een mannetje ben maar ik is dus een vrouwtje ;-)

Groetjes.

GandR & beestjes

• Lydia

ik weet even niet wat ik moet zeggen ik snap Jennifer niet dat zij een bericht over katten heb weggehaald wat ik niet geschreven heb. Mijn kat mankeert niets en dat kan ik niet vatten. Dat zij er zo op geageert terwijl het niet van mij was en en ook vindt ik verkeerd. ik kan het ook wel van haar begrijpen dat ze zo over mij denkt. Maar ze kent me niet. ja, ik geef zelf toe dieren komen voor mijn man nog op de eerste plaats en zal alles doen om hun te helpen zover het in mijn vermogen ligt. ik hen Grandr gewoon verteld waarom ik het niet eens was. Omdat ik het van een andere kant heb bekeken. ik zal niet meer reageren op deze pagina. Maar 1 ding wil ik nog zeggen krantenpapier is slecht voor knaagdieren omdat ze er aan knabbelen en het inkt binnen krijgen. En ziek worden. Ik stop met deze pagina te bezoeken. Hier is echt geen lol meer aan. Ik hoop Grandr dat jij het voor de dieren nog doet.ik hoop dat je het me niet kwalijk neemt wat ik geschreven heb over jouw Ik meende het echt niet zo alleen 1 zin kwam avrechts over maar jij begrijpt het wel. Voor het laatst groetjes aan Grandr Van mij en mijn dieren

• Claudia

Heb het bericht dat Lydia heeft achtergelaten en dat verdwenen is gelezen (via mail). Ik vind dit echt jammer hoor. Is toch niet de bedoeling dat er mensen niet meer gaan komen hier door zulke reacties?