Ik ben niet boss hoor Lydia, ik had al een vermoeden dat er een misverstand was. En ik geloof ook dat er een misverstand was over het gat in de oor van je kat… Echter daarvoor heb ik mogelijk wel een oplossing. Moet je echter wel over een zeer kundig dierenarts bezitten, maar de meesten zijn dat wel. Het is misschien mogelijk om het gat dicht te maken door er een soort pleistertjes overheen te zetten. Ik vermoed overigens dat het gat zo geplaatst is dat er bepaalde adertjes niet meer in staat zijn een connectie te vormen met de tegenover liggende adertjes. De doorbloeding van het oor is een ingewikkeld iets en ik raad je toch aan om er even een dierenarts naar te laten kijken. In sommige gevallen is er nog wel een reperatie aan uit te voeren in andere gevallen kan het echter zijn dat het nooit helemaal meer dichtgroeid. Dit is een beetje afhankelijk hoe het gat zit.
Nou nu alles weer opgehelderd is kunnen we weer terug naar de zaken van alledag.
Oh en ehm Lydia… De laatste keer dat ik naar de toilet ging was ik volgens de anatomische wetten nog steeds een vrouwtje LOL Het gebeurd me vaker dat er gedacht wordt dat ik een mannetje ben maar ik is dus een vrouwtje ;-)
Groetjes.
GandR & beestjes