Bericht verdwenen...

• Jennefer)

Hoi Lydia, Ik heb dat stuk over een kat met een gat in zijn oor laten verwijderen omdat er gescholden werd, ik dacht op Christa. Verder heeft volgens mij niemand dit gelezen, omdat ik de webmaster mailde en het 5 seconden later verdwenen was.

Schijnbaar vond de webmaster dus ook reden genoeg om het te verwijderen.

Verder denk ik helemaal niets over jou hoor Lydia, dat bericht van dat gat in een kattenoor was, zoals jij het zegt, van iemand anders, dus helemaal niets persoonlijks op jou of zo en niets met jou te maken. Je hebt het denk ik verkeerd begrepen :-) De webmaster heeft het andere stuk per ongeluk ook verwijderd, dat heb ik niet gedaan of laten doen, was gewoon een ongelukje, kan gebeuren :-)

Groetjes Jennefer

• webmaster/Marc

Ehhh sorry:-) Hou het op ouderdom……

Marc

• Ciske&co

Hahahahahaha!!!!! Achgussie! Is het nu al zo erg Marc? Meer Ging seng (of hoe het ook mag heten) tot je nemen he, schijnt dat soort verschijnselen tegen te gaan. Komt wel weer goed met je hoor…

Groetjes,

Gandr & beestjes

• Gandr

Ik weet niet of het opgevallen is, maar ik heb dus dat berichtje van de rattenopvang geschreven voor haar omdat ze zelf even niet precies wist hoe ze het doen moest vandaar… LOL Maar ehm ik heb hierboven het reactietje op Marc zijn bericht geschreven, dat we niet verwarring gaan krijgen… IK HEB DUS GEEEEEN RATTENOPVANG! LOL die is van een ander ik schreef alleen het berichtje ervoor…

Ik hoop dat ik duidelijk ben want ik snap het nu ook even niet meer… Wordt ook oud denk ik LOL

Groetjes,

Gandr & beestjes