Oproep: baasje gezocht!

• Marielle

Op de site van de stichting Herplaatsing Huisdieren staat een poes (donatienummer 385), grijs-zwart van kleur, ongeveer 8 maanden oud, waarschijnlijk een zwervertje die door een aanrijding haar schouder heeft gebroken. Er wordt een baasje voor haar gezocht die tevens de kosten van de dierenarts op zich zou willen nemen. (zie ook kattenprikbord)

Ik heb al aangeboden om mee te helpen in de kosten (en diverse andere katten-prikbord-bezoekers ook) als zich een baasje aandiend. Wie o wie heeft er ruimte, liefde om het diertje in huis te nemen?

groetjes,

Marielle

• Gandr

Laat mij er eens even goed over nadenken…. In principe heb ik geen bezwaar, echter… Heb al 26 dieren natuurlijk…. Ik ga even kijken daar oké?

En daarna zal ik het even wat bedenk tijd geven………….

Ik laat het hier wel even weten.

Groetjes,

Gandr & beestjes

• Marielle

GANDR, JE BENT EEN SCHAT!!! Ik vind het al geweldig dat je er in ieder geval over na wil denken en je weet het: de financiele kant van de zaak zit wel goed. Daar krijg je hulp bij! Wat ben je toch een fantastisch mens!

En dat terwijl ik net een berichtje op het prokbord van de kattenpagina heb gezet genaamd: Verdrietig om poes…

Ik heb me het leed van Poes zo verschrikkelijk aangetrokken dat ik het echt geweldig zou vinden als er een baasje was die voor haar wil zorgen.

Denk er maar over na Gandr en alvast bedankt dat je het in overweging neemt.

JE BENT EEN SCHAT!!!

• Gandr

Waar ik nu nog een beetje mee zit is dat je bij deze instantie zelf ingeschreven moet zijn voor een dier als je wilt reageren op een dier… Daarnaast… Waar zit dit diertje… Ik werd eraf gegooid voordat ik alles echt goed bekijken kon maar het verhaaltje heb ik al wel gelezen… Misschien kan je me wat meer details vertellen erover dandat er in het berichtje stonden… (Oei ik hoor mezelf hier om details vragen… LOL Mijn moeder gaat een rolling krijgen!)

Ik denk er nog steeds even over hoor… Ik heb nog niet besloten… Want ik neem aan dat zulke zaken ook een organisatie vereisen… Beter is het dan om niet over 1 nacht ijs te gaan LOL

Je hoort van me… Of ik misschien nog wel van jou wie weet…

Groetjes,

Gandr & beestjes…

• anita

ik zzou het onwijs vinden om dat beestje op te nemen in mijn huisje maar ik heb maar een uitkering en heb al kosten genoeg voor mijn konijntje

helaas maar als je erg hoog zit wil ik wel overleggen want ik woon in een huis met 4 uur perdag begeleiding en 3 andere mede bewoners

anita hou je me ff op de hoogte dank je wel succes ermee ok

mail me maar als je wil