GOED NIEUWS OMTRENT SASKIA!

• Gandr

Nou als jullie dit lezen dan weten jullie het denk ik al he… Saskia heeft een woning toegewezen gekregen. Ze mag in ieder geval de 10de de sleutel in ontvangst nemen maar het zou ook wel eens heel goed mogelijk kunnen zijn dat dit maandag aanstaande al gaat gebeuren… Ze is er erg blij mee. Ik ook natuurlijk. Als alles meezit kunnen de katten rond juni weer naar haar terug… Ze zit in een hele mooie omgeving daar alles lekker bij de hand en ze is echt helemaal in haar nopjes… Zullen we haar een kaartje sturen? LOL Ik hoor het wel.

Groetjes,

Gandr & beestjes

• marijke

Wat fijn voor Saskia, ze heeft er zo lang op moeten wachten. En een kaartje sturen zou leuk zijn.

groetjes

marijke

• claudia

Tof joh..dat ze nu EINDELIJK een huisje heeft. Dan heeft ze lekker binnenkort haar beestenboel weer terug en kan ze aan de kinderkamer beginnen…;-)

Een kaartje zou nu wel erg leuk voor der zijn…

groetjes van claudia en de beestenboel

• Jennefer)

Dat is Supernieuws! Eindelijk weer een eigen plek voor Saskia, haar vriend , de baby en de beestenboel. Ze zullen wel hartstikke blij zijn!

Groetjes jennefer

• Lara

Hehe, eindelijk een eigen plekje!

Wat zal ze blij zijn om haar eigen schatjes straks weer thuis te kunnen hebben…

Groetjes,

Lara

• Janette

Wanneer wordt Saskia's baby eigenlijk verwacht, in juni toch? Wat zal ze blij zijn met haar woning. Weet jij waar het is? Ik heb ook in Apeldoorn gewoond namelijk, Saskia weet dat ook van ons Apeldoornverleden. Ze vertelde ons dat ze trouwplannen had, gaat dat eigenlijk nog door dit jaar?

groetjes Janette

• Gandr

Ik weet dat Saskia haar kindje verwacht wordt in begin augustus… Je bent dus wel erg vroeg hoor LOL Ze wilden in Juni trouwen, maar dat is uitgesteld… Begrijpelijk.

En ik weet dat de woning een flat betreft en is in de buurt waar ze vroeger ook al eens in de buurt gewoond heeft… Vraag me echter even niet naar de staat naam want die weet ik niet… Maar als ik het adres heb zal ik een oproepje doen aan iedereen wiens naam ik op de kaart naar haar moet zetten…

Maar ze is er inderdaad heeeeeeel blij mee. Vooral omdat ze nu ook eindelijk aan de baby kamer beginnen kan en mogelijk in Juni al haar kleine kattekoppen kan komen halen.

Ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes,

Gandr & beestjes

• anita

ookal ken ik saskia niet ik wil haar toch onwijs feliciteren meet haar huisje en haar baby en haar vreiend en haar katten kids

dus als je wil; zet mijn naame r maar bij thnks succes doei anita