Je zou toch mogen aannemen dat katten dieren zijn die met hun lenigheid ook wel goed kunnen springen. Je zou toch ook mogen aannemen dat een kat die 1 keer al een fout maakt met springen dit niet nog een keer en daarna nóg een keer doet… Shalika dus wel… Shalika wilde vanmorgen vanaf de bencht naar het aanrecht springen en keilde pardoes in de hondenwaterbak… Waterballet nummer 1…
Ik dus mopperen van “Kat leer dan een keer springen, je hebt die ogen niet voor niets aan de voorkant zitten…” en dergelijke en een doek halen om het allemaal weer droog te gaan maken. Ik ben nog niet koud bij de douchedeur of doet ze het nog een keer dunnetjes over… Ik schiet nu bijna in de lach en begin nog harder haar uit te maken voor “dom ding dat nodig eens balletlessen moet nemen” en pak een dweil… Kom ik daar terug en ik begin dus met dweilen… Plons, recht voor mijn gezicht alsof ze erin gegooid werd…
Jaaaa hoooooor! Nou Shalika is bij mij nu dus omgedoopt als het uilskuiken van de maand… LOL Die kat kan dus niet springen en moet hoognodig weer terug naar school om dat eens te gaan leren.
Kijk en dat zijn dan mijn katten.. Heel erg lief maar die hersentjes… Die hebben geloof ik nooit echt een functie gehad LOL
Groetjes,
Gandr & beestjes