Eieren

• konni

Hoi Hoi

Kan het even niet laten.

Gisteren kreeg ik visite en hij stond mijn slangen te bewonderen en zei:'he leuk he die nepeieren in die bak"

Ik ren naar de bak en wat ziet mijn oog…………….Vijf eieren gelegd door mijn melkslang.Ik heb niet eens een paring gezien en ook niets gemerkt aan haar.

Maar goed,ze liggen in de broedstoof,en ik hoop dat ze bevrucht zijn en uitkomen.

Wat een spanning zeg.twee hele maanden wachten.

Heb vanmorgen een ander koppel bij elkaar gezet en mijnheer stelde zich zelf niet eens voor.raaaaaaaaaaaaaaaaak.

Ben zo benieuwd zeg.

groetjes konni

• claudia

dag konni

Wat spannend zeg! Ja nu duren twee maanden hèèl erg lang ;-) Vooral omdat je moet wachten of ze ook nog daadwerkelijk bevrucht zijn.

Groetjes en succes!

claudia

• Gandr

Heb ik een perfecte remedie voor… ;-) Ga heeeeel veel achter je puter zitten, zorg dat je heeeeel veel te doen hebt zodat je lekker druk bent… Wedden dat die maanden voorbij vliegen?

Succes!

Gandr & beestjes

• konni

Hoi Hoi

Ben inderdaad bijna niet met mijn neus voor de broedstoof weg te @!#$.

Niet dat je ook maar wat ziet want hij is dus beslagen(hoort zo)

Maar goed ga wel afkruisen op de kalender haha.

groetjes konni

• angela

gezellig ik heb ook weer een hoop eieren in het verschiet

wij hebben div kleuren korenslangen en er zitter er 3 apart voor eieren te leggen

dus weet hoe spannend het is en hoeveel werk als ze dadelijk geboren zijn met eten

maar hoe je broedstoof wel op een constante temp. anders gaat het fout groetjes angela churchill en de slangen

• angela

nou de eerste eieren zijn binnen

6 en ik denk dat er nog een stuk of 3 moeten komen

word weer gezellig in huis met al die baby's

groetjes angela churchill en de slangen

• konni

Hoi Hoi

Gaaf joh.

Ben er de hele dag mee bezig.groetjes konni

• Cindy

Gaaf

Zijn het je eerste eieren? Ik heb zelf een koppel Baardagamen ik hoop ook nog eens eieren te krijgen. Wat heb je voor soort melkslangen, Getulla getulla ofzo?

Ik werk ook in een aquarium, terrarium winkel we hebben op het momment eieren van een gecko in de broedstoof liggen en die kunnen nu ook elk moment uitkomen zo lief he van die kleine beestjes, is altijd moeilijk met gecko's want die beestjes leggen hun eieren op de gekste plekken en dan moet je ze daar ook nog zien weg te krijgen zonder te draaien. Veel succes ermee!

Groetjes Cindy

• konni

Hoi Cindy

Ja het zijn mijn eerste eieren.Spannend he.

Ook mijn vriendin heeft gisteren eieren gevonden in haar bak,van haar korenslangen.

Ik heb ruthvenis mexicanas california shrenkis en een python.

Als je ze wilt bekijken ga je naar

www.geocities.com/lovesnakes2/

schrijf je dan even in mijn gastenboek wat je er van vind?

groetjes konni