Rare vraag??

• Pascale

Hoi allemaal.

Ik heb een beetje een rare vraag. Ik heb hem ook op het kattenprikbord gesteld, maar misschien weet hier iemand het Gandr b.v.?? Zoals de meeste van jullie misschien wel weten heb ik buiten mijn 10 poezenbeestjes ook nog een Golden retriever… Daisy.

Ze is nu 8 maanden oud, en kan dus ieder moment voor het eerst loops worden.

Nu valt me op dat o.a. Doki de laatste 2 dagen regelmatig aan Daisy's vagina loopt te ruiken. Nu is mijn vraag: Kan het zijn dat een kat zoiets ruikt???? Ze is dus nog niet loops, maar kan dit een voorteken zijn? niet dat het iets uitmaakt hoor.. Ik zou het gewoon geweldig vinden als blijkt dat katten geurtjes van honden herkennen. Weet iemand dus of dat kan

groetjes Pascale

• Gandr

Ik heb mijn antwoord hierop al op het kattenprikbord geplaatst LOL….

Ehm, mijn advies, ga even daar weer kijken… Ik moet namelijk nu echt hier mijn kattenboel tot de orde roepen daar ze hier de boel aan het afbreken zijn… “Oh was ik maar een…… Verzekeraar! Dan had ik al mijn schadepolissen klaar!” Is hier een veel gehoord zelfgemaakte tekst op Was ik maar een gijzelaar… LOL

Groetjes,

Gandr & beestjes

• anita

ik denk dat het ene voorteken is voor je hond die loops is

onze katten die nog leefde deed dat ook en toen 1 of 2 dagen later

inderdaad loops

succes ermee

anita