KLAAR! ;-)

• Gandr

Nou voor iedereen die benieuwd is of was naar mijn diertjes… Ik heb de nederlandse gedeelte van mijn homepage klaar. Vell gedoe hoor, want foto's maken met een digitale camera is ook nog een kunst op zich.

Veel plezier enne… Laat even een berichtje achter in het gastenboek oké? Oh ja, en de zaak zal eens in de zoveel tijd even bijgewerkt worden dus hou het in de gaten.

Groetjes,

Gandr & beestjes

• Anne B

Misschien handig om in een berichtje een link naar je homepagina op te nemen? Ik ben wel benieuwd!

Groetjes,

Anne

• Gandr

Ach ja! DOOOOOOOOMMMMMM! LOL Nou komt de link dan:

http://www.geocities.com/gandrmellisant/index.html

Sorry, maar ik heb af en toe last van gaten in die hersenen van me… LOL

Heeeeeele grote zwarte gaten ;-)

Groetjes,

Gandr & beestjes

• Heleen

Heeeee hallllllo die Gandr

Ik ben vanmiddag ff wezen koekeloeren op je website en ik vond hem helemaal al toppie. Leuk nu ook al die foto's van de beessie's van je. Ik heb echt genoten daarvan(jij hebt naar een paar beessie's meer als ik….LOL) maar echt heel top

groetjes van Heleen en haar dierentuin(hahaha)

• Anne B

Ontzettende leuke pagina! Ik vond ook de banners (of hoe die dingen dan ook mogen heten), zoals Better be inside and fat than outside and flat (mijn motto voor dieren!) erg goed!

Ik hoop dat je veel bezoekers krijgt, want de side is echt de moeite waard!

Groetjes, Anne

• Nanda ewn masora

leuke site,

en ook las ik het verhaal van Jamal,

veel sterkte met het verlies vam hem….

Ook zag ik je ratjes,

erg grappige knagers!!

Ik vond het een gave site met hele leuke foto's >>(want dan krijg je meer beeld van hoe het beestje is>>een soort' idee'!!)

G@ zo door,

groetjes Nanda en Masora

• Gandr

En keep on looking to the site LOL Ik heb er namelijk twee caafjes bij nu ennnnn een ander hondje dat hier in de heropvoeding zit nu… Maar ik moet nog even het een en ander bijwerken nu… Het is echter laat dus ik ga naar mijn bedje… Trusten voor nu!

Groetjes,

Gandr & beestjes