Opleiding dierverzorging

• Marielle

Wie o wie kan mij aan informatie helpen over dergelijke opleidingen, zijn dit (altijd) schriftelijke opleidingen of niet, waar kunnen ze gevolgd worden, etc., etc. Alle informatie is welkom!

Alvast bedankt en groetjes,

Marielle

• Antoinette

Hoi Marielle,

kijk bij de LOI daar heb je schriftelijke cursussen ,alleen moet je ook stages lopen natuurlijk en ergens centraal in het land examen doen.het diploma is erkend en de begeleiding schijnt prima te zijn !

succes meid !

groetjes van antoinette

• Gandr

Buiten de LOI hebben we nog De Groenhorst College te Barneveld. Ik ben er zelf verder niet bekend mee maar mij is wel opgevallen dat die over het algemeen nogal “voorrang” krijgen in de betaalde banen van de dierzorg ;-) Zel heb ik via het LOI mijn opleidingen dierenasiel/pensionhouden en dierenarts assistente gedaan alsook hondengedrag… Ze zijn duidelijk, de stof die je krijgt is eigenlijk gelijk aan die van de Barneveldse opleiding alleen is die van het LOI beknopter. De stageduur loopt uiteen van opleiding.

Gewoon even rondvragen bij de betreffende instanties denk ik, informatie wordt je eigenlijk vrijwel altijd gratis en vrijblijvend toegezonden.

Groetjes,

Gandr & beestjes

• Jennefer

Hoi Marielle,

Ik heb ook de opleidingen/cursus dierenverzorging en hondengedrag bij de LOI gedaan, maar net wat Gandr al zei, Groenhorsters krijgen vaak voorrang.

De site van Groenhorst staat op www.groenhorstcollege.nl

en dan moet je Barneveld kiezen. Groetjes Jennefer

• g

beste marielle

ga eens naar AOC-Terra.

dat is een schoelen gemeenschap speciaal voor agrarische opleidingen.

maar ook gewoon kleindieren(honden, katten, konijnen, reptielen, paarden.)

in assen, meppel, emmen, en nog een paar plaatsen zitten ze.

ga naar opleiding.startpagina.nl