Gandr gaat boeken schrijven

• konni

Hoi Hoi

Zag net pas je verhaal over je penitiaire inrichting.

Vraag me af of het voor jouw geen idee is om een weekelijks verhaal te breien in een of ander blad.

Fantasie genoeg hihi.

Geweldigenoten.

Groetjes konni.

• Gandr

Er is al een boek met de verhalen van mijn huisdieren destijds gemaakt… “Ik en mijn dolle avonturen, de belevenissen van een doodgewone huis, balkon en kattenbakkenkat” LOL Dat heb ik geschreven van mijn 8ste tot mijn 14de… Gezien door de ogen van onze kat Indiano. Een schrijver van kinderboeken Frank Hertzen heeft het destijds op een jeugdkamp van de jeugdafdeling van de dierenbescherming ook gelezen en gaf de dierenbescherming toen het advies om het uit te geven. Aanvankelijk wilden ze dat ook, maar het kosten plaatje werd te hoog en dus zagen ze er alsnog vanaf :-( Maar ik schrijf nog steeds korte verhaaltjes voor mezelf… LOL Moet toch wat he. Ik heb tenslotte ook geen money om de zaak uit te geven jammer genoeg. Maar misschien zou dat idee van een blad die mijn stukjes zo af en toe eens drukt wel leuk zijn. Tot die tijd zal ik hier maar af en toe eens een stukje pennen… Om mijn schrijven op peil te houden LOL.

Gewoon af en toe eens blijven kijken, komt vast nog wel eens wat langs LOL.

Een mooie verteller voor de verhalen zouden mijn teckels Jessy en Basil kunnen zijn, die lenen zich er uitstekend voor. Voor de katten zou ik Shakeela of Shomari nemen, die hebben er een koppie voor.

Ach wie weet he… Ik blijf gewoon de verhalen schrijven, en misschien dat een ander ze ooit nog eens een keertje lezen wil. Materiaal genoeg hier LOL

Groetjes,

Gandr & beestjes

• Ineke A

Gandr,

Je wordt RIJK, dan krijgt Perry toch zeker wel een diamanten halsbandje he :-)

Groet, Ineke A