Ik wens iedereen een fijne moederdag, ook als je geen kinderen hebt en wel katten want die bemoeder je toch ook?Gery
Hallo Gery,
Mag het ook een gewone fijne dag zijn? In dat geval: bedankt!
Ik heb een hekel aan al die commerciele flauwekul, overigens van huis uit mee gekregen: mijn moeder hield er ook niet van. Maar ja, om ons op school niet al te veel uit de toon te laten vallen, want daar werden dingetjes gemaakt voor moederdag, mochten dat soort kleinigheidjes wel van haar.
Wat mijn katten betreft: het zijn geen kittens, dus ik zie ze als volwassen huisgenoten. En ik moeder ook niet over ze: we wonen gewoon als volwassenen samen.
Die fijne dag zal overigens wel lukken: ik ga mijn dakterrasje zomerklaar maken: een klus voor vandaag en morgen. Het weer werkt in ieder geval mee!
Voor jou en voor iedereen: geniet van deze dag!
Groeten van Channah
Ik dacht altijd dat ik de enige was wie een hekel had aan moederdag. En mijn kinderen weten dat ook,daarom had ik vorige week een brief gekregen met een lieve inhoud. Van mijn kinderen een schrijven dat we dit jaar moederdag eens heel anders gingen vieren dan andere jaren. Ik moest om tien uur wegrijden en on half elf bij een van de kinderen zijn. En dan zou mijn moederdag beginnen. Ik moest een luns pakketje meenemen . Makkelijke schoenen aan.En een foto toestel om deze onvergetelijkedag vast te leggen. En de honden goed uitgelaten omdat er savonds ook aan de inwendige mens wordt gedacht. En dat is dus vandaag gebeurd en we zijn gezellig naar Oudehands Dierentuin in Rhenen. Het was lekker om zo onder de bomen te lopen. Heel gezellig. En toen vanavond heerlijk gefondu bij een van de kinderen. Ik zit nog vol. Dat is nog eens een fijne dag geweest,heerlijk. Vandaag had ik een keer geen hekel aan moederdag. Die verplichting van elk jaar,en dat is dus nu zo opgelost door mijn kinderen die dat ook wisten. Ik kan dit iedereen aanbevelen. En ik hoop channa dat je dag ook gewoon fijn was. Gery
Hallo Gery,
Ik meende al een wat ironisch toontje in je moederdag bericht te lezen, en daar blijk ik dus gelijk in te hebben. Maar op deze manier, zoals jij het vandaag met je kinderen gevierd hebt, is het natuurlijk hartstikke leuk. Beter, dan dat je een staafmixer, koffiezetapparaat, WC-bril of erger kado krijgt!
Mijn dag was prima! Ik heb lekker op mijn terrasje gewerkt, maar ik ben nog lang niet klaar, want er waren ook nog een aantal leuke telefoontjes van vriendinnen. En nu zit ik aan een lekker glaasje wijn van dit prima weekend te genieten. En Emma (poes) zit naast mij, en zegt de hele tijd rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Tevredener kan niet!
Groeten van Channah
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?