VRAAG MKZ

• Anna

HOI,

Wie weet iets over een demonstratiemars aankomende week tijdens het huwelijk van mejuffrouw Brinkhorst en meneer Oranje? Wordt er nog iets georganiseerd of houden we allemaal onze mond dicht????????

Anna

• Liesbeth

Sorry hoor, maar ik vind niet dat je de bruiloft van een kind van iemand (waar je wat tegen hebt) hoort te verpesten.

Zou jij ook niet leuk vinden.

Als je iets tegen Brinkhorst senior hebt, moet je dat tegen hem zeggen. Maar NIET op de bruiloft van iemand die niet verantwoordelijk is voor de daden van een van de ouders.

Liesbeth

O ja, ik ben niet pro-koningshuis (ook niet anti) en ik heb mijn vraagtekens bij Brinkhorst zijn maatregelen.

'T is dus niet zo dat ik zgn op wil komen voor dit specifiek aankomend echtpaar, dat zou ik voor iedereen doen, die gewoon een fijn huwelijksfeest willen hebben.

• Channah

Hallo Anna,

Ik ben het helemaal met Liesbeth eens: Laurentien B. trouwt en niet haar vader. Ik heb in diverse demonstraties tegen de Mond- en Klauwzeermaatregelen meegelopen, maar mocht er iets tijdens de huwelijkssluiting van genoemde personen georganiseerd worden, dan zal ik daar zeer zeker NIET bij zijn.

Groeten van Channah