LEES DIT AUB!!!!!!!

• Marc/webmaster

Na een aantal mailtjes over ruzies uitvechten via het prikbord, ben ik maar weer eens gaan schonen

Lieve mensen, laten we proberen elkaar niet te bedreigen, beschelden of via de email te bestoken met een hoop @!#$. Je kunt het best niet met elkaar eens zijn maar dat kunnen we toch ook anders oplossen

Ik denk dat we er juist trots op konden zijn dat dit prikbord altijd dankzij jullie vrij was van allerlei vervuiling

Dit prikbord is van ons allemaal , maar we moeten er ook met z'n allen voor waken dat het een integer prikbord blijft

Groet Marc

• margali

Beste Marc,

ik hoop dat je oproep gehoor vindt.

Bovendien vind ik het getuigen van goed webmaster-schap dat je dit bericht hier plaatst. Dankzij jouw alertheid is het normaal gesproken een genoegen om op dit prikbord te komen.

Daar zouden anderen nog iets van kunnen leren.

groeten

margali

• martine

Over het schelden ben ik het volledig met je eens, dat hoort niet hier op het bord, maar ook niet prive trouwens. Voor de rest denk ik dat het af en toe blijkbaar nodig is om ff te luchten en ik vind het vrij normaal dat als je een discussie start hier op het bord, die discussie hier ook afgemaakt wordt, mits het taalgebruik binnen de perken blijft natuurlijk. En het valt niet altijd te voorkomen dat je een ander ietwat op zijn tenen trapt als je uitkomt voor je eigen mening. Deels ligt dit aan de charmante manier waarop sommigen zich weten uit te drukken, deels aan het feit dat uit tekst zoals al eerder gezegd geen intonatie is te lezen. Ik moet zeggen dat ik me er niet zo heel erg aan stoor, voor mij is dit nog steeds een prettig bord om te komen bezoeken.

martine

• Masora

Ik vind dat je goed hebt gesproken………

groetjes van Masora