Hallo iedereen,
Ben hier vandaag voor het eerst! Leuke site, hier kom ik vaker in de toekomst.
Vandaag ben ik ook voor het eerst met mijn puppie van 12 weken naar puppytraining geweest en dat was echt ontzettend leuk, ben benieuwd wat we volgende week gaan doen. We hebben eerst een intake gesprek gehad met nog twee anderen. Schubert (zo heet hij) was erg enthousiast en erg wagenziek (tuurlijk de hele kattebak onder de kots, maar ach hoort erbij)! Ze gaf ons allemaal erg goeie info waar ik echt wat aan heb, want oh wat een handenbindertje! Schubert is een kruising tussen een schotse collie en een heidewachtel, erg mooie kruising wel te verstaan. Hij kwam uit een nest van 11 pups, waar er helaas twee van zijn overleden. Hij is ontzettend aanhankelijk en een echte kinder, mensen en kattenvriend. Een echte scheet dus. Maar oh wat heeft hij een ravage van ons huis gemaakt! Plantenbakken leeggraven, alles ondersteboven gooien, bijten, stuk maken wat in zijn weg lag, en natuurlijk niet zinnenlijk. Daarom die puppytraing, hoewel ik het eigenlijk voor iedereen een must vindt. Zo leer je tenminste je hond te begrijpen. Ik dacht dat ik het goed deed, maar na al 5 min. aandachtig luisteren bleek dat ik helemaal verkeerd bezig was hihi! Maar ja al doende leer je, dus op na volgende week. Ik heb er zin in. Beetje eeen bullshitverhaal maar ja moest toch ook ff wat te doen hebben! Veel leesplezier!
Groetjes Emma en een poot van Schubert